Update omtrent COVID-19

0
426

Aangezien COVID-19 (Het coronavirus) de gemoederen in Europa flink bezighoudt, willen wij u graag informeren hoe wij hier als bedrijf maatregelen voor hebben genomen.

Wij volgen als DigiState de richtlijnen van het RIVM, dit houdt in dat onze medewerkers vanuit huis werken. Als organisatie zijn wij hier goed op ingericht. Ons werk bestaat grotendeels uit het implementeren van mogelijkheden om op andere locaties dan kantoor te werken. Uiteraard hebben wij deze mogelijkheden ook in onze eigen organisatie geïmplementeerd waardoor het weinig tot geen moeite kost om medewerkers thuis te laten werken.

Doordat alle medewerkers vanuit huis volledige toegang hebben tot onze systemen en telefoon zullen onze klanten weinig tot niks merken. Wij blijven bereikbaar via alle bekende kanalen.

Zo gebruiken wij diensten als VOIP (Telefonie), Microsoft Teams (voor vergaderingen en contact) en e-mail.

Het spreekt voor zich dat in de huidige situatie de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten en partners voorop staan.

Dit virus is voor iedereen onbekend terrein en de situatie verandert dagelijks. We doen er alles aan om de continuïteit van onze dienstverlening te waarborgen. We verwachten met bovengenoemde maatregelen een hoog serviceniveau zonder onderbreking.

Tot slot merk ik graag op dat ik trots ben op het harde werk van alle zorgprofessionals.

Mocht u vragen of zorgen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Indien wij u ergens mee van dienst kunnen zijn horen we dit graag.

Met vriendelijke groet,

Marin Heideman
Directeur DigiState

 

 

Source link

Source link

Vorig artikelRich Communication Services (RCS) Market – An Emerging hint of opportunity: Ericsson, Huawei, SAP, Vodafone
Volgend artikelParking Management Market is Projected to Grow at A CAGR of 9.2% During, 2020-2026 | Key Players Conduent, Amano, Chetu, SWARCO, T2 Systems, SKIDATA, INRIX, Parkmobile, SpotHero