Administratief Medewerker

0
469

Wij zijn op zoek naar een administratief medewerk(st)er die 40 of 32 uur beschikbaar is ter vervanging van een collega die met zwangerschapsverlof gaat. Het betreft een dienstverband voor een periode van 1 juli tot 1 november 2020 met uitzicht op verlenging.

Even een greep uit hoe je dag er ongeveer uit zal zien:

Om 9:00 uur begint je werkdag. Jij zit met een kopje overheerlijke cappuccino achter je bureau en maakt een planning voor wat jij die dag gaat doen. Je planning bestaat uit vaste taken, maar je laat ook genoeg ruimte over voor onverwachte werkzaamheden, want die komen ongetwijfeld aan bod. Je vaste werkzaamheden bestaan o.a. uit het verwerken van gegevens, domeinnamen registreren, overeenkomsten verwerken en het archiveren van documenten. Ook beantwoord je de vragen van onze klanten die via de telefoon en e-mail binnenkomen, hierin sta je klanten correct en vriendelijk te woord.

Daarbij is klantvriendelijkheid een absolute must have. Wij vinden het heel belangrijk dat je onze klanten weet te verrassen met je vriendelijkheid en ze op weg kan helpen of een oplossing kan bieden voor hun probleem. Een positieve instelling, motivatie en het goed beheersen van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is tevens een vereiste.

Wanneer het einde van je werkdag in zicht komt, denk je terug aan die ene klant die je vanmorgen hebt geholpen. Je besluit deze klant een handgeschreven kaartje te sturen om hem succes te wensen met zijn website. Hierna sluit je je computer af en kijk je met een voldaan gevoel terug op je werkdag.

Wat je nodig hebt

  • Minimaal MBO
  • Ervaring in soortgelijke functie
  • Ervaring met Word en Excel
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Gemotiveerd om klanten blij te maken
  • Beheersing Nederlands en Engels

Wat je van ons krijgt

  • Tijdelijk aanstelling voor zwangerschapsvervanging (1 jul tot 1 nov)
  • Enthousiaste en blije collega’s
  • Goede arbeidsvoorwaarden en pensioenvoorziening
  • Reiskostenvergoeding

Groeipad

Op de afdeling Administratie kan jij verschillende kanten op, want naast je domeinnaam kennis kun je ook je kennis verbreden in communicatie en klanttevredenheid. Medewerkers kunnen vanuit hun functie doorgroeien, maar kunnen zich ook meer ontwikkelen in kennis van onze diensten. Wij hebben een persoonlijk opleidingsbudget waarin we samen kunnen kijken waar jij en wij behoefte aan hebben.

Werken bij ons

Met een gemiddelde leeftijd van 30 jaar zijn wij met een enthousiast team enorm gemotiveerd om van iedere dag een mooie dag te maken. Met meer dan 200.000 domeinnamen en het beheer van tienduizenden websites zijn we één van de grootste hosting providers van Nederland. We streven ernaar om de meest klantvriendelijke hosting provider te zijn. Dit doen we door gratis deskundige support te leveren aan onze klanten en ze met onze expertise en adviezen blij te maken.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Judy Iping via de groene knop onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Judy terecht via judy@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten!

Source link

Vorig artikelDigital Twin Technology Market to 2027: Business Growth Opportunities, Major Driving Factors with Top key Players General Electric, Dassault Systems, Parametric Technology, Bosch Software
Volgend artikelGlobal HR Software Market Growth, Size, Share, Industry Report and Forecast to 2019-2025