Support & Customer Care Engineer

0
356

Wij zoeken een collega in de functie Support & Customer Care Engineer. Als onze nieuwe collega ondersteun je onze klanten in het gebruiken en configureren van de producten die ze bij ons afnemen. Denk aan Private Cloud,Virtuele Servers, Domeinnamen, SSL certificaten, etc.

Wie ben jij:

  • Je vindt het leuk om mensen te helpen
  • Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en het Engels (andere talen zijn altijd handig natuurlijk)
  • Je vindt internet, e-mail, DNS, SSL-certificaten en andere technieken interessant
  • Je hebt affiniteit met computers en je schrikt niet van dingen die je nog niet eerder gezien hebt
  • Je leert graag nieuwe dingen van de experts om je heen
  • Je geniet van de vrijheid dat een klein team biedt

Wij bieden:

  • Een gezellige laag-drempelige organisatiestructuur
  • Veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid
  • Lekkere snacks en uitgebreide lunches
  • De kans om heel erg veel te leren over internet, cloud, servers, etc, etc
  • Vergoeding voor reiskosten of OV-kaart

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Judy Iping via de groene knop onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Judy terecht via judy@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten!

Source link

Vorig artikelNieuws – DNSSEC-ondertekeningsproces voor de .nl-zone vernieuwd
Volgend artikelNieuws – Verkeerd gebruik domeinnaam leidt opnieuw tot datalek in jeugdhulpverlening