DigiState – Als de klant echt overal aan zijn rechtszaak wil kunnen werken is het extra goed opletten

0
482

Bron: DigiState

Deze week sta ik in het magazine “Meesters achter de schermen” een uitgave speciaal voor iedereen die een kijkje “achter de schermen”  van de advocatuur wil. Het gesprek ging over de samenwerking die ik heb met Advocate Marjolein Dikkerboom. Wij volgden elkaar al een tijdje via social media. Onze manier van werken, die gestoeld is op een persoonlijke aanpak, zorgde al direct online voor een klik. Dus toen Marjolein vroeg of ik een oplossing had om ook als advocaat overal veilig te kunnen werken was de eerste real life kennismaking snel gemaakt.

Dat gezeul met papieren dossiers leek haar zo ouderwets, ze heeft nu enkel een tablet bij zich.

Marjolein wilde op meerdere plekken een fatsoenlijke en volledige werkplek inrichten. Zeker nu met Corona thuiswerken het devies is. Zij wordt sinds dit voorjaar door het team van DigState daarin compleet ontzorgd.

Als je altijd en overal wilt kunnen werken moet je de Cloud in. Wij hebben een veilige werkplek gecreëerd die overal toegankelijk is en voldoet aan alle tips van de Advocatenorde voor informatiebeveiliging. De dossiers zijn alleen toegankelijk via de beveiligde apparaten van Marjolein in combinatie met een two factor authenticatie. Daarnaast bepaalt de GDPR dat data de EU niet uit mag, dus de server staat in West Europa. Ook kan Marjolein in de rechtszaal zelfs zonder Wifi toch bij haar documenten.

Marjolein wilde zo efficiënt en praktisch mogelijk werken, waarbij het slepen met papieren dossiers tot het verleden behoorde. Alles staat nu op haar tablet, zodra deze weer contact maakt met het internet wordt alles met elkaar gesynchroniseerd. Zo weet ze zeker dat ze altijd met de meest recente versie werkt.

Uiteindelijk draait het om vertrouwen

Marjolein gaf in ons gesprek al aan dat IT zo’n typisch onderwerp is waar zij totaal geen verstand van heeft. Maar wel weet dat het van groot belang is. Een deel van haar beveiliging en daarmee het imago van haar kantoor ligt in onze handen. Dat is een kwestie van vertrouwen. Bij onze eerste kennismaking was er direct een klik. Of zoals in de woorden van Marjolein: “Marin had al aan een half woord genoeg. De keuze voor DigiState was daardoor snel gemaakt.”

De lijntjes met ons team zijn kort. Ze kan ons altijd bellen ook in het weekend als de fax niet werkt en ze met een termijn zit. Geen ellenlange wachtmuziekjes. Een storing in haar computer of het verdwijnen van pleitnota’s. Ze kan die stress er gewoon niet bij hebben. DigiState onderscheidt zich in deze persoonlijke service en wij doen wat we beloven.

Inmiddels vertrouwen meerdere advocaten op onze dienstverlening. Voor een ieder die eens wil sparren over de mogelijkheden kom ik deze graag persoonlijk toelichten. – Marin Heideman, marin@digistate.nl

Dit bericht is afkomstig van één van de leden van ISP Connect, zie hier de bron.

– Advertisement –

Source link

Vorig artikelAWS News Blog – New AWS Amplify Admin UI Helps You Develop App Backends, No Cloud Experience Required
Volgend artikelWerken bij SIDN – Product Owner IT-infrastructuur