Service Desk Medewerker

0
312

Dit bedrijf zoekt een betrokken service desk medewerker. Als service desk medewerker werk je samen met andere afdelingen aan het bewaken van netwerken die we onder beheer hebben en zorg je ervoor dat de beschikbaarheid ervan wordt gewaarborgd. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en staat garant voor bereikbaarheid en klantvriendelijkheid. Je zorgt dan ook voor het aannemen en in behandeling nemen van klantverzoeken en verzorgt een duidelijke communicatie over openstaande vragen naar klanten en collega’s. Als medewerker van onze Service Desk beschik je wellicht niet over de juiste technische kennis, maar dit belemmert je niet om de klant maximaal te ondersteunen. Service verlenen is zeker jouw ding.

Wie ben jij?

Klanttevredenheid is jouw ‘middle-name’. Je bent dus service gericht en hebt analytisch vermogen; door de juiste vragen te stellen weet je de klantvraag te vertalen naar een goede oplossing. Klanten de beste ervaring en een goed gevoel geven dat is wat telt. Je weet prioriteiten te stellen en anderen daarbij te helpen, want je hebt ervaring met het werken op een Service Desk. Je bent pro-actief en denkt in oplossingen. Jouw ambitie ligt duidelijk in het verlenen van de perfecte service en je weet het team te motiveren jouw voorbeeld daarin te volgen. Omdat iunxi als organisatie groeit, is er alle ruimte voor jou om hierin met ons mee te groeien als een vaste waarde op onze Service Desk.

Jouw kennis en/of ervaring

  • bekend met het concept en de werkwijze van operationele ITIL processen
  • ervaring met werken op een service desk
  • accuraat, analytisch en communicatief vaardig
  • daadkrachtig en stressbestendig
  • beheersing van Nederlands en Engels, pre ook Duits of Frans
  • affiniteit met ICT infrastructuren is een pre
  • woonachting in de omgeving van Almere
  • veelzijdig werk

De projecten zijn veelzijdig, van het inrichten van een relatief eenvoudig netwerk tot het implementeren van complexe infrastructuren voor verschillende Europese vestigingen. Je bent verantwoordelijk voor het aannemen en in behandeling nemen van verzoeken die onze klanten telefonisch of via mail doorgeven. Je legt gemaakte

afspraken vast en kijkt of je deze zelf kunt oplossen of je wijst deze toe aan de 2de lijns collega’s. Je bewaakt de voortgang van de klantvraag en draagt zorg voor de communicatie hierover richting onze klant.

Hier telt alleen het beste resultaat. Vanuit jouw pro-actieve houding denk je mee en draag je ideeën aan over hoe we onze processen en procedures kunnen blijven verbeteren, jouw inbreng is voor ons belangrijk. Samen met jou willen we verder groeien in ons succes.

Dit is een aantrekkelijke werkgever. Naast een goed salaris krijg je de nieuwste MacBook, iPhone en een Apple Watch. Met regelmaat is er op kantoor een stoelmassage en dagelijks krijg je een uitgebreide lunch. De werksfeer is informeel, we zijn nu eenmaal geen hele grote club.

We werken hard omdat we willen dat onze klanten elke dag de kwaliteit krijgen die zij mogen verwachten, maar daarbij is het het belangrijkst voor ons dat jij plezier hebt in je werk. Daarom is er altijd ruimte voor een praatje of spelletje met elkaar. Ben je sportief? Dit bedrijf heeft een fanatiek squash-team en met regelmaat organiseren we een bootcamp. De fanatiekelingen onder ons doen ieder jaar mee aan de WTC-trappenloop – hoger op komen lukt dus altijd! Naast al dat sportiefs zijn er ook andere uitstapjes met elkaar zoals een etentje, een verrassende workshop of een motortocht. Heb jij nog een leuk idee? Kom maar op, we zijn overal voor in.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via de groene knop onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten!

Source link

Vorig artikelNieuws & Blogs – Wegiz #1: stand van zaken
Volgend artikelAWS News Blog – AWS PrivateLink for Amazon S3 is Now Generally Available