Medior Support Medewerker

0
356

Jouw missie

Het is jouw missie om er samen met het team voor de zorgen dat de onlineactiviteiten van onze klanten zo ongestoord mogelijk verlopen en bij incidenten zo snel en kwalitatief mogelijk worden verholpen. Mede door jouw werk houden we onze klanten tevreden! Om jouw missie tot een succes te brengen is het noodzaak dat je een paar technische eisen meebrengt en verder uit het juiste hout bent gesneden (competenties):

Musthaves

  • MBO+ of HBO werk- en denkvermogen
  • Minimaal 3 jaar ervaring 1e en 2e lijn servicedesk (bij voorkeur hosting)
  • Kennis van Word en Excel
  • Kennis van Linux, webservers zoals Apache, PHP, MySQL
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk

Wannahaves

  • Ervaring met PLESK (pré)
  • Ervaring met het werken in compacte organisaties (veel eigen verantwoordelijkheid)

Competenties waarin jij je herkent

  • Zelfstandig/zelf organiserend vermogen
  • Oplossingsgericht (je zoekt eerst zelf naar oplossingen)
  • Communicatief vaardig (je hoort ook wat er tussen de regels door wordt gezegd)
  • Analytisch
  • Klantgericht
  • Flexibel
  • Positief ingesteld
  • Proactief

Verder ben je leergierig & nieuwsgierig, heb je ervaring met meerdere systemen en neem je graag verantwoordelijkheid en stimuleert collega’s om hetzelfde te doen.

Jouw verantwoordelijkheid

Als Medior Support Medewerker ben je verantwoordelijk voor
het waarborgen, stabiliseren, ontwikkelen en ondersteunen van alle ondersteunende processen. Primaire werkzaamheden zijn o.a.;

  • 1e- en 2e lijn ondersteuning per telefoon, e-mail of chat
  • Klantgerichte informatie en communicatie naar klanten per telefoon, e-mail of chat
  • Het uitvoeren van projecten (migraties, verhuizingen)
  • Technische problemen voor de klant op te zoeken en op te lossen
  • Het verwerken van bestellingen zoals domeinnaamregistraties, webhosting en SSL-certificaten
  • Periodieke storingsdienst

Wat bieden wij

Je krijg de kans om bij één van de grotere webhosters in Nederland te werken in een klein hecht team dat iedere dag bezig is om ervoor te zorgen dat de klant zijn onlineactiviteiten zorgeloos kan uitvoeren.

De cultuur is open, leergierig en resultaatgericht, met respect voor mensen.
We bieden naast goede primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden een plek in een team waar je echt een bijdrage kan leveren aan de kwaliteit en optimalisatie van onze dienstverlening. Waar je in een goede samenwerking je verder kan ontwikkelen en je collega’s kan verder ontwikkelen. Samendoen, samen beter worden is waar wij voor staan! De werkzaamheden kunnen gedeeltelijk thuis worden uitgevoerd (ook na de coronacrisis).

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via de groene knop onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten!

Source link

Vorig artikelShould Marketers be Considering the Potential of Rising Social App Clubhouse?
Volgend artikelPivotal discovery could open new field of quantum ‘magnonics’