Support & Pre-Sales

0
497

Als technical sales support specialist ben je de spil van ons bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor de technische en commerciële ondersteuning van de accountmanagers en projectmanagers bij resellers. Je inventariseert samen met onze resellers de behoeften van de klant en zorgt voor het aanbieden van de juiste technische oplossing. Je adviseert en zet je kennis en kunde vooral in bij complexere trajecten. Na verkoop ondersteun je de project managers van onze partners bij het opleveren van de verkochte diensten en bewaakt de opleverprocessen welke ook in onze portal ingebed zijn. Verlenen van eerste lijns-support en het oplossen van storingen. Je bent ook medeverantwoordelijkheid voor de verdere ontwikkeling en onderhoud van onze academy.

Je bent een échte teamspeler. Je wilt de beste technische oplossing voor de klant bieden. Bovendien ben je flexibel ingesteld, communicatief en uiteraard commercieel en klantgericht. Je weet je goed uit te drukken in woord en geschrift en laat je niet snel van de wijs brengen. Je bent uitstekend op de hoogte van technische mogelijkheden en kwaliteiten van de producten en diensten. Je kunt oplossingen bedenken die voldoen aan de eisen en wensen van de markt. Tevens kun je de techniek vertalen naar offerte teksten en klanten van adviseren.

Waarom bij ons werken?
Simpel, het is een uitdagende functie binnen een groeiende organisatie. De grote mate van zelfstandigheid geeft ruimte om jouw stempel te drukken op onze groeiende onderneming. Een informele werksfeer waar ontwikkeling gestimuleerd wordt. Je komt te werken in een klein team met bevlogen collega’s.

Je bent:

  • Een slimme en accurate support medeweker met oog voor detail
  • Een teamplayer, die ook goed zelfstandig kan werken
  • Sociaal; je kunt goed schakelen met collega’s en partners
  • Je bent flexibel, kunt zaken goed structureren en prioriteiten stellen
  • Fulltime beschikbaar (40 uur per week)

Je hebt:

  • HBO werk- en denkniveau aangevuld met min. 5 jaar werkervaring;
  • Kennis van en/of affiniteit met Microsoft Team, Virtualisering, Telefonie oplossingen op basis van open standaarden, IT-architecturen, netwerken; IP-telefonie, algemene telefonie- en Mobiele telefonie; Routers en Modems; Infrastructuur en protocollen
  • Ervaring met PBX-markt en consultancy trajecten is een pré
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Wij bieden

  • Een marktconform salaris
  • Opleidingsmogelijkheden en ruimte voor verdere ontwikkeling
  • Een informele werksfeer in een prachtige werkomgeving

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via de groene knop onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Source link

Vorig artikelThe (robotic) doctor will see you now MIT Study finds patients are receptive to interacting with robots designed to evaluate symptoms in a contact-free way.
Volgend artikelInterview: Targeting is Becoming a Data Science Problem