Customer Support Team Lead

0
342

Heb jij het gevoel stil te staan in je ontwikkeling? Als jij een stap wilt gaan maken naar de functie van team lead binnen hosting support, dan hebben wij een mooie functie voor je!

Wat ga je doen?

Jij hebt de verantwoordelijkheid over een gemotiveerd supportteam en tegelijkertijd spring jij bij waar nodig. Juist deze combinatie maakt dat jij weet wat er afspeelt op de voor- en achtergrond. Op jou kan het team rekenen; zowel organisatorisch als uitvoerend en meewerkend. In dagelijkse operatie ben je een georganiseerd persoon en werk je graag met lijstjes of projectmanagement tools zoals Asana. Omdat je het overzicht hebt zie je direct waar het proces misloopt en stuur je bij.

Je zorgt niet alleen dat de support operatie slim en efficiënt verloopt, maar je draagt ook samen met je collega’s bij aan het actief uitwerken en verbeteren van interne processen (workflows, tooling, content). Daarbij heb je alle ruimte om je eigen vorm te geven aan de verdere ontwikkeling van de support operatie, met het leveren van de beste klanttevredenheid en hoogste servicelevel als uiteindelijke doel.

Een greep uit je werkzaamheden

Meewerkend voorman

  • Bijspringen in support operatie waar nodig
  • Organiseren van werkoverleg
  • Ondersteuning van collega’s in specifieke klantsituaties
  • Coördinatie van het supportteam (contracten en planning)
  • Controle orders en verwerking
  • Monitoren werkverdeling binnen het supportteam
  • Contacten met klanten & leverancier

Proces bewaker

  • Bottlenecks inventariseren vanuit operationeel en klant perspectief
  • Bestaande processen optimaliseren en nieuwe processen inrichten
  • Zorgdragen voor hoogste klanttevredenheid
  • Zorgdragen voor uitbouw van support handleidingen
  • Operationele doelstellingen afstemmen met business development
  • Bijhouden en plannen van verbetervoorstellen vanuit klanten en intern
  • Aansturen op actualisatie en creatie van interne handleidingen
  • Welke kennis en ervaring breng je mee?
  • Werk- en denkniveau HBO
  • Correct Nederlands en Engels kunnen schrijven
  • Leergierig en groot zelflerend vermogen
  • Goede discipline en zelfstandigheid
  • Klant- en servicegericht

Een pré:

  • Gevoel voor team dynamiek
  • Ervaring met webhosting en WordPress
  • Ervaring met klantenservice of supportafdelingen

Wat we jou bieden

  • Locatie onafhankelijk werken
  • Onderdeel zijn van een ambitieus en professioneel team
  • Werken in een snelgroeiend tech-bedrijf
  • Nieuwe MacBook Pro
  • Tijd voor het experimenteren met nieuwe mogelijkheden
  • 100% reiskostenvergoeding met openbaar vervoer
  • Budget voor persoonlijke en professionele ontwikkeling
  • Marktconform salaris dat meegroeit met jouw ambitie en het bedrijf

 

De werkzaamheden worden locatie onafhankelijk uitgevoerd, waarbij je zelf kunt beslissen of dit vanuit huis of eventueel het buitenland wordt uitgevoerd. Hierbij worden wel Nederlandse werkuren van doorgaans 9:00 tot 17:30 uur gewerkt. Periodiek vindt er waar praktisch haalbaar een meeting plaats in Amsterdam, waarbij teamleden samen komen om te evalueren en nieuwe plannen te maken. Je krijgt tevens alle ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Over ons

We bieden webhosting- en domeindiensten aan mkb, e-commerce en webbouwers, met een extreme focus op performance en service. Ons doel is om onze klanten te helpen groeien door ze onvermoeid te helpen met hun vragen en uitdagingen. Zo denken we met ze mee en gaan we graag een stap verder, waardoor we bovenaan in Trustpilot staan.

In de afgelopen jaren hebben we met deze mentaliteit een flinke groei doorgemaakt en zijn we de voorbereidingen aan het treffen voor de volgende schaalgrootte. Er ligt een ambitieus plan op het gebied van zowel infrastructuur, support en algehele operatie, waar we de juiste mensen bij zoeken om hier deel van uit te laten maken. We een platte organisatie die zich kenmerkt in korte lijnen, persoonlijke aanpak, openheid en tevens veel flexibiliteit binnen de operatie.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via de groene knop onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Source link

Vorig artikelAWS News Blog – How to Get Started with Amazon Route 53 Resolver DNS Firewall for Amazon VPC
Volgend artikelThat Spotty Wi-Fi? There’s $100 Billion to Fix It.