Medior Servicedesk Medewerker

0
334

We zijn gevestigd in Maassluis en hebben een team van 35 werknemers met een gem. leeftijd van 30 jaar.

Heerlijke voordelen als je voor ons werkt

  • Fulltime job
  • Laptop
  • Thuiswerken is mogelijk
  • Sportregeling
  • Enthousiaste en blije collega’s
  • Goede arbeidsvoorwaarden en pensioen
  • Tot 27 vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding
  • Bedrijfsuitjes en kerstdiner
  • Opleidingsmogelijkheden

Functieomschrijving

Als Medior ICT helpdesk medewerker weet jij jouw kennis om te zetten in kant-en-klare informatie waar zowel klanten als collega’s mee verder kunnen. Je praat wat met je collega’s en drinkt een heerlijk bakkie koffie voordat je de eerste klant blij gaat maken. In de tussentijd kijk je naar de klantvragen die per e-mail zijn binnengekomen.

Je zult worden blootgesteld aan allerlei verschillende vragen. Hiervoor heb je gevorderde kennis en ervaring met domeinregistratie, shared hosting, Hosted Exchange, Office 365 en VPS hosting nodig. Diverse uitdagingen zullen zich aanmelden, zoals websites of virtuele servers die niet goed meer werken. Ook zullen collega’s op jouw kennis en ervaring vertrouwen.

Tijdens het onderzoeken van klantvragen gaat je telefoon. Met een glimlach neem je de telefoon op en help je die ene klant met het online krijgen van zijn website. Dit was voor de klant super belangrijk, want hij is net een onderneming gestart. Je maakt na het telefoongesprek nog een leuk handgeschreven kaartje om hem te feliciteren met het starten van de onderneming. Dit is wat ons ‘ons’ maakt!

Een scenario dat in de praktijk kan voorkomen

De telefoon gaat en je neemt met een glimlach op. Je hoort aan de klant dat hij in paniek is. Het probleem waar hij over belt los jij snel en efficiënt op. De klant is je zeer dankbaar en kan met een gerust hart verder.

Wanneer je niet aan de telefoon bent heb jij genoeg andere uitdagingen om mee aan de slag te gaan. Iemand die net zijn website heeft proberen te updaten heeft per ongeluk op de verkeerde knop gedrukt, waardoor niks meer lijkt te werken. Dit meldt hij via een ticket. Met jouw ICT expertise weet jij de oorzaak echter snel te vinden en kun je hierdoor de website volledig herstellen.

Nadat het eerstvolgende telefoontje ook succesvol is afgerond pak je de volgende uitdaging op. Dit keer heeft een klant hulp nodig bij het uitbreiden van de harde schijf op een VPS. Jij weet hoe dit werkt, want dit heb je al vaak eerder gedaan. Je logt in via SSH, voert wat opdrachten uit en weet snel het logische volume uit te breiden. Top, want ook deze klant is je hiervoor zeer dankbaar!

Los van terugkomende verantwoordelijkheden kan bijvoorbeeld ook een project op de planning staan. Dit kan bijvoorbeeld het vooraf instellen van een Office 365 omgeving zijn, het testen van een nieuw product of platform, of het schrijven van een handleiding zijn. Met jouw expertise als technisch support medewerker ben jij meer dan in staat om dit aan te pakken!

Hier willen we graag dat je aan voldoet

  • Minimaal MBO
  • Gevorderde ervaring met domeinregistratie, webhosting, hosted exchange, Office 365, VPS hosting, HyperV, Apache en bash
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Zeer klantvriendelijk
  • Ervaring met het geven van technische support aan klanten
  • Minimaal 1 jaar ervaring in hosting branche

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via de groene knop onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Source link

Vorig artikel100 Days Without Trump on Twitter: A Nation Scrolls More Calmly
Volgend artikelThe Oscars Are a Week Away, but How Many Will Watch?