Business Controller

0
346

Vacature voor de functie van Business Controller

Als Business Controller ben je verantwoordelijk voor de financiële procesgang van onze groeiende Cloud business. Je beoordeelt de calculatiemethodiek, waarborgt de kwaliteit van de administratieve processen en rapporteert helder over de voortgang, waarbij je vooral inzoomt op financiële aspecten: facturatie, omzet name en forecasting. Als Business Controller ben je in staat dreigende knelpunten, zoals budgetoverschrijdingen, te signaleren. Hier reageer je adequaat op en je komt meteen in actie, door alternatieve oplossingen te formuleren en interne stakeholders proactief aan te spreken. Verder bewaak je het facturatieproces en ben je verantwoordelijk voor nacalculaties en projectafsluitingen.

Je begeleidt als financieel deskundige de Cloud contracten en projecten van offerte tot aan oplevering. Je bent de directe sparring partner van de Manager Cloud business en Accountmanagers. Je vervult een belangrijke rol in het onderhandelingsproces rondom commerciële en juridische voorwaarden met klanten en onderaannemers. Je vindt het leuk om hierover direct klantencontact te hebben. Verder werk je uiteraard nauw samen met het Finance team.

Jouw taken zijn:

  • Toepassen van IFRS15 (juist, compleet, tijdig);
  • Maandelijkse  rapportage van de business unit Cloud;
  • Uitvoeren van de facturatie;
  • Project coördinatie samen met de Cloud business;
  • Analyse van financiële en kwalitatieve data en processen;
  • Signaleren en mitigeren van risico’s en kansen: bijv. meerkosten, meerwerk, vreemde valuta, vertraging;
  • Stroomlijnen/Automatiseren van administratieve processen van offerte tot aan afrekening van contracten;
  • Uitonderhandelen van juridische voorwaarden met klanten en onderaannemers;
  • Natuurlijke sparring partner voor Management en Accountmanagers;
  • Actieve participatie in verbeterprojecten;

Wat zijn je kwalificaties?

  • HBO+/WO werk- en denkniveau met bedrijfseconomische achtergrond;
  • Analytisch vermogen;
  • 2 jaar relevante werkervaring;
  • Sterke affiniteit met ERP systemen (bij voorkeur Business Central), Excel, CRM, Power BI;
  • Goede beheersing van de Engelse en Nederlandse taal in woord en schrift;
  • Sterke communicatieve vaardigheden in een commerciële omgeving;
  • Teamplayer.

Wat bieden wij?

  • Een boeiende en afwisselende functie in een inspirerende en gezellige werkomgeving;
  • Een enthousiast team van collega’s (ook vanuit de andere landen waar we actief zijn) met veel kennis en ervaring;
  • Thuiswerkregeling bestaande uit een mooie regeling die voorziet in meubilair en ICT toebehoren voor de thuiswerkplek als ook een vergoeding van gemaakte kosten in verband met het thuiswerken;
  • Mobiliteitsregeling waarbij er een keuze is voor een leaseauto of een car allowance;
  • Persoonlijke ontwikkeling door onze in- en externe opleidingsmogelijkheden;
  • Lunchvoorzieningen op de zaak;
  • Gratis fitness op de zaak;
  • Sportieve en sociale evenementen samen met je collega’s; Een stabiele werkomgeving, een goed salarispakket en uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Source link

Vorig artikelCollaboration key to success of UK’s Cyber Security Council
Volgend artikelUK government selects NHS App for Covid vaccination passport