Medewerker Support bij Customer Services

0
58

Wij bieden jou een unieke kans om als medewerker Support aan de slag te gaan. Vind jij het leuk om met klanten en collega’s te schakelen en heb je affiniteit met ICT? Neem jij graag het initiatief en denk je altijd in oplossingen? Lees dan verder en solliciteer.

Wie ben jij?

  • Hbo-werk- en -denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar customer services (B2B) ervaring;
  • Je bent super klant- en servicegericht;
  • Kennis van IT, datacenters en cloud is een pré;
  • Zeer goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • Doorzetter, prestatiegericht en teamspeler;
  • Innovatief, flexibel, oplossingsgericht en analytisch;
  • Fulltime beschikbaar.

Wat ga je doen?

  • Administratie (registratie, prioritering en voortgang) rondom offertes en klantvragen;
  • Begeleiden van de order inleg en de hieraan gerelateerde oplevering van nieuwe klanten;
  • Sales ondersteunen: o.a. contracten opzoeken, opstellen en registreren in Salesforce;
  • Ondersteunen bij fysieke toegangsverlening tot de datacenters;
  • Beheren van gebruikers in de self service portal waar klanten vragen en/of verzoeken kunnen indienen;
  • Aanmaken van user accounts voor klanten;
  • Inhoudelijk uitzoekwerk verrichten n.a.v. van klantvragen;
  • Naast je reguliere werkzaamheden ben je bezig met een aantal verbeterprojecten die ons helpen de klant nog beter te bedienen.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een flexibele, informele werksfeer;
  • Een salaris dat past bij jouw opleiding en ervaring;
  • Collectieve pensioenregeling;
  • Woon- werkverkeer vergoeding, 19 ct per km op basis van de fiscus berekening, met een maximum van 350 euro;
  • 26 vakantiedagen per jaar;
  • Voldoende opleidings- en persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Elk kwartaal een bedrijfsupdate met aansluitend een verzorgde catering.

Je wordt onderdeel van ons Supportteam

Je coördineert en schakelt veel met klanten en verschillende interne partijen. Je bewaakt de voortgang van uitgebrachte offertes en onderneemt zelfstandig actie. Je komt in een commercieel gedreven team. Initiatief nemen en resultaatgerichtheid zijn kenmerkend voor deze afdeling. Onze zakelijke klanten verwachten dat het Supportteam inhoudelijk goed op de hoogte is van het aangeboden datacenterportfolio. Het team communiceert met klanten in het Nederlands en Engels, zowel schriftelijk als mondeling. Collegialiteit en samenwerking zijn uiteraard vanzelfsprekend. Er is veelvuldig contact met de Salesafdeling en de Sitemanagers van de 10 datacenters om de dagelijkse werkzaamheden aan te sturen en te monitoren.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Source link

Vorig artikelServicedesk medewerker (M/V) 40 uur
Volgend artikelThe Costly Pursuit of Self-Driving Cars Continues On. And On. And On.