Projectmanager IT

0
393

Functieomschrijving

Weet jij op een resultaatgerichte manier verschillende soorten projecten aan te pakken? Kun je snel en effectief inspelen op nieuwe ontwikkelingen in projecten? Als projectmanager ben je verantwoordelijk voor de totale IT-infrastructuur (servers, PC’s, netwerk, printers en gebruikte software) binnen onze organisatie. Jij bent degene die je collega’s met IT-problemen uit de brand helpt, onze trouble-shooter met goede ideeën voor optimalisatie binnen onze huidige processen. Daarnaast ben je een echte speurneus die secuur omgaat met vertrouwelijke informatie. Dankzij jou kan iedereen binnen onze organisatie maximaal gebruik maken van de mogelijkheden binnen IT om zijn of haar werk te kunnen doen. Daarbij onderhoud je het contact met onze leveranciers en bent comfortabel met hulp bieden op afstand.

We maken gebruik van het softwarepakket Salesforce. Het beheer en de ondersteuning van dit pakket van de interne gebruikers behoort ook tot jouw takenpakket. Affiniteit met informatiemanagement is dan ook gewenst.
Het werkgebied bestaat uit onze 10 vestigingen in Nederland.

Functie-eisen

Wij zijn op zoek naar een integere collega, welke goed tot zijn/haar recht komt in een zelfstandige functie.

  • Je hebt een relevante opleiding (bijvoorbeeld bedrijfskunde) en werkervaring als servicedeskmedewerker;
  • Je hebt ruime kennis van netwerken, Microsoft (Office) 365, Microsoft Windows, Active Directory, Online Exchange en SharePoint;
  • Kennis van Salesforce is een pré, geen eis;
  • Je bent betrouwbaar en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je hebt een groot analytisch vermogen en procesmatig inzicht;
  • Je bent proactief en servicegericht;
  • Uitstekende kennis van Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende, veelzijdige baan bij een ambitieuze, groeiende organisatie met een winnaarsmentaliteit.

  • Een mooie uitdaging binnen een jong, enthousiast team;
  • Een tijdelijk contract met een proeftijd van 1 maand, met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Salaris welke past bij jouw opleiding en werkervaring;
  • 25 vakantiedagen, dit kunnen er 29 worden;
  • Een reiskostenvergoeding voor zowel eigen vervoer als openbaar vervoer;
  • Deelname aan het pensioen;
  • Voordeel op jouw fitness abonnement;
  • 8% vakantiegeld;
  • Je werkt in een gezellig team van professionals in een informele omgeving;
  • Een dienstverband van 32 of 40 uur.

Bedrijfsprofiel

We zijn al 30 jaar marktleider in leegstandbeheer en zijn met 10 regiokantoren in de grote steden van Nederland perfect in staat om onze opdrachtgevers professioneel te bedienen. Met bewezen succesvolle producten als Leegstandbeheer, Toezicht & Security en Tijdelijk Verhuur ontzorgen wij onze klanten door het beheer van hun leegstaande vastgoed over te nemen. Dit vastgoed varieert van kantoorgebouw tot klooster, en van flatgebouw tot bedrijfshal, zelfs windmolens! Je kunt het zo gek niet bedenken of wij beheren het! Wij willen ons in een hoog tempo verder ontwikkelen tot een ‘one-stop-shop’ voor onze opdrachtgevers. Het fundament van onze organisatie is in de afgelopen dertig jaar echter niet gebouwd door onze producten, maar door onze medewerkers. Het hoofdkantoor in Den Haag kenmerkt zich door hun enthousiasme, korte lijnen, snelle besluitvorming, klantgerichtheid, humor en gezelligheid

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Source link

Vorig artikelSundar Pichai Faces Internal Criticism at Google
Volgend artikelAWS News Blog – Introducing a Public Registry for AWS CloudFormation