Trans-iX en Performance Support laten techniek en mens elkaar versterken.

0
41
Performance Support

Trans-iX, een IT‑dienstverlener die zich richt op bedrijfskritische technologische infrastructuur omgevingen, maakt vandaag bekend dat het een belang heeft genomen in Performance Support. Deze nieuwe samenwerking past in het streven van de organisatie om innovatieve concepten en oplossingen te ondersteunen. De digitale ondersteuning van Performance Support helpt met een allround data-communicatiesysteem en met virtuele assistenten & experts (bots) om het beste uit medewerkers, teams en organisatie te halen. Een eerste gezamenlijk project wordt op dit moment in de onderwijssector geïnitieerd. De nieuwe applicatie is volledig geïntegreerd met MS-office 365 en levert daardoor voor gebruikers zowel de veiligheidsgarantie van Microsoft als die van Trans-iX.

Trans-iX levert dankzij deze samenwerking de hosting voor Performance Support en draagt actief bij aan de development power van de organisatie. Diederik Wennekes, mede-eigenaar Trans-iX: “Als organisatie streven wij altijd naar de optimale support voor professionals. Dit streven is ook duidelijk aanwezig bij het team van Performance Support. De ondersteuning van Performance Support stelt organisaties in staat om op een andere manier te denken en handelen. Deze ondersteuning en advies zijn uniek door de combinatie van menselijkheid en techniek. Gezamenlijk streven wij ernaar om de menselijke maat terug te brengen in de techniek. Wij zetten digitale tools in om mensen optimaal te ondersteunen.”

De bots van Performance Support signaleren, informeren, assisteren, collecteren data en rapporteren terug. Dit gebeurt (near) real time wat strategische advisering en het ondersteunen van klanten en personeel op een 24/7/365 basis mogelijk maakt. Hierdoor is het voor organisaties mogelijk om sneller te acteren op veranderingen, interne en externe trends te signaleren en om met altijd actuele bedrijfsinformatie mens en organisatie te laten groeien en ontwikkelen.

Performance Support en Trans-iX; een directe match

In onze zoektocht naar een partij die op hoog beveiligingsniveau kan omgaan met vertrouwelijke gegevens en innovatieve slagkracht bezit, kwamen wij in contact met Trans-iX. Het was een directe match. Wij streven ernaar om gevoelige data van externe en interne relaties zo goed mogelijk te beschermen, ook daarin ondersteunen wij onze klanten. Door gebruik te maken van de hosting van Trans-iX en hun visie op dataverwerking slagen wij in dit streven.” Aldus Roland van Roermund, oprichter van Performance Support.

De Performance Support applicatie draagt actief bij aan het scherp houden van en uitvoeren van de bedrijfsstrategie en visie. De virtuele assistenten houden ook contact met de medewerkers en bieden waar nodig ondersteuning.

Roland van Roermund; “Onze applicatie sluit perfect aan bij het ‘70/20/10 leer en ontwikkelingsmodel’. 70% van wat we leren, dat leren we in de praktijk, 20% van collega’s en slechts 10% leren we door het volgen van trainingen en cursussen. Onder andere beseffen dat je leerbehoeftes hebt, feedback ontvangen, reacties van collega’s ervaren en fouten die je maakt zijn de belangrijkste leermomenten.  Ons systeem verzamelt al deze data, focust op de 70% en 20% en laat dit alles terugkomen in een toegankelijke en hybride omgeving.”

Moeten medewerkers iets nieuws voor het eerst in de praktijk toepassen, willen zij een nieuwe uitdaging aangaan of iets nieuws leren? Of gaat er iets verkeerd in het werk? Het systeem van Performance Support kan dan om ondersteuning worden gevraagd. Zo versterken de techniek en de mens elkaar met als doel om mens en organisatie te laten groeien en ontwikkelen.

Vorig artikelSecurity Think Tank: A response to planned data protection changes
Volgend artikelBiden’s Electric Car Plans Hinge on Having Enough Chargers