Validatiemedewerker meertalig

0
224

MK Digital is een ICT werving- & selectiebureau gespecialiseerd in de datacenter, cloud, telecom en hosting industrie in de Benelux.

Dankzij onze 14 jaar ervaring en persoonlijke werkwijze beschikken wij over een zeer uitgebreid netwerk van ICT professionals en toptalenten op het gebied van techniek, sales, finance en marketing. Hierdoor kunnen wij snel de juiste kandidaat aan de juiste opdrachtgever koppelen. Lees meer over MK Digital.

Hieronder vind je een vacature van één van onze opdrachtgevers, ben je voor jezelf geïnteresseerd in deze vacature, solliciteer dan direct via het formulier onder aan deze pagina.

Denk je dat een vriend(in), familielid of kennis geïnteresseerd zou kunnen zijn, tip ons dan en krijg 50% van onze verdiensten zodra wij haar of hem aan een baan hebben geholpen, lees hier meer informatie rondom dit “ambassadeursprogramma“!

Vind je het leuk om in verschillende talen te communiceren en spreek je naast Nederlands en Engels een derde taal vloeiend? Werk je graag in een gemotiveerd en hecht team waar een fijne en productieve werksfeer heerst? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als administratief medewerker op de validatie-afdeling controleer je samen met je collega’s binnenkomende aanvragen zorgvuldig en zorg je ervoor dat producten zo snel mogelijk geleverd worden.

Wat wordt je rol?

Na een uitgebreide training en inwerkperiode ga je als validatiemedewerker aanvragen van onze klanten in behandeling nemen, registreren, uitzoeken en valideren (goedkeuren). Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het volledige aanvraagproces. Je controleert nauwkeurig de bedrijfs- en persoonsgegevens voor de productaanvragen. We hanteren hiervoor strikte procedures, die je zorgvuldig toepast. Het gaat hierbij om online security poducten zoals SSL certificaten en digitale handtekeningen. Hierover onderhoud je contact met de betrokken partijen, zoals(internationale) leveranciers en klanten, per e-mail, telefoon en chat. Daarnaast zorg je ervoor dat de producten binnen de afgesproken levertijd gereed zijn.

Wat verwachten we van jou?

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, Engels en een derde taal, zowel in woord als geschrift.
  • Klantvriendelijk en servicegericht;
  • Nauwkeurig, verantwoordelijk en stressbestendig;
  • Sterk in prioriteren, je werkt gestructureerd en bent flexibel.
  • Je kunt goed verschillende werkzaamheden naast elkaar uitvoeren;
  • Affiniteit met IT.

Wat bieden wij?

  • We bieden een zelfstandige en uitdagende functie van 32-40 uur;
  • Marktconform salaris (afhankelijk van kennisniveau en ervaring);
  • Arbeidsovereenkomst voor een jaar met een proeftijd van één maand;
  • Werken in een informele sfeer in een groeiend, internationaal bedrijf;
  • Flexibele werktijden;
  • 25 vakantiedagen o.b.v. fulltime dienstverband (40 uur per week);
  • Goede ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Moderne pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding;

Over ons

We zijn sinds 2002 uitgegroeid tot de grootste aanbieder van SSL certificaten in de Benelux. Dagelijks worden er vele SSL certificaten verstrekt. Daarnaast leveren we digitale handtekeningen voor veilige e-mail, PDF en software ondertekening en web security oplossingen. We bedienen tienduizenden opdrachtgevers in een groeiende, internationale markt. Tot onze klantenkring behoren naast met name MKB, hosting providers en overheidsorganisaties, ook particulieren en de top van het Nederlandse bedrijfsleven. Wij leveren direct aan klanten, maar ook veel via bedrijven die onze producten weer doorverkopen aan hun klanten. Service en klanttevredenheid vinden wij erg belangrijk, zo wordt 95% van de vragen per e-mail binnen een kwartier beantwoord, nemen wij altijd direct de telefoon op en gaan wij ver in het bieden van een oplossing. Dit zijn waarden waarin de mensen hét verschil in maken.

In 2020 zijn we overgenomen door onze jarenlange Amerikaanse partner. Door onze jarenlange expertise en middelen te combineren met de kennis van onze moeder organisatie, hebben we een goede positie om ons aanbod aan oplossingen voor digitale identiteit en security te versterken en uit te breiden.

We zijn een jong en flexibel bedrijf. Wij werken in een papierloze omgeving, de organisatie is informeel en de lijnen zijn kort. Wij zijn serieus en punctueel, vanwege de branche waarin wij werken. Ons kantoor ligt in de gezellige stad Alkmaar, vlakbij uitvalswegen en het treinstation. Het centrum van Alkmaar en de kust van Bergen en Egmond liggen op een steenworp afstand. En kom je uit de richting Amsterdam? Dan rij je tegen de files in.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Source link

Vorig artikelNASA Plans to Give SpaceX Some Company on the Moon
Volgend artikelQAnon Cheers Republican Attacks on Jackson. Democrats See a Signal.