Echte mensen, echte service: bereikbaarheid bij BIT

0
111
Echte mensen, echte service: bereikbaarheid bij BIT

Dit bericht verscheen eerder op BIT

Het valt (ons) de laatste jaren op: het is een uitdaging om organisaties of bedrijven te bereiken. Als je al een telefoonnummer kan vinden, is het vaak een ontmoedigende (en frustrerende) ervaring om dat nummer te bellen. Je krijgt vaak te horen je ook kan chatten of mailen, en dat de wachttijd langer is dan normaal, omdat ze het toch Oh Zo Druk hebben.

Dit komt ook naar voren uit de Nationale Voice Monitor 2024. In dit onderzoek is te lezen dat je als consument in 2023 slechts 35% van de tijd direct een medewerker aan de lijn kreeg. Bijzonder, als je vervolgens leest dat telefonie voor alle leeftijdscategorieën het voorkeurskanaal is met 54%.

Wij bij BIT vinden dat je daar, zeker als zakelijke klant, geen genoegen mee moet nemen.

Wanneer je ons belt tijdens kantoortijden krijg je direct een van onze supportmedewerkers (echte mensen!) aan de lijn. Onze supportmedewerkers zijn niet alleen vriendelijk, maar weten ook waar ze het over hebben. Ze weten wie je bent, welke diensten je bij ons afneemt, en vaak kunnen ze ook direct helpen met het oplossen van je probleem. En mocht het nu toch een meer technische uitdaging zijn, dan schakelen we makkelijk over naar een van onze engineers.

De telefoon gaat ook wel eens over buiten kantoortijd. Ook dan krijg je altijd een persoon aan de lijn. Onze engineers rouleren de storingsdiensten, zodat onze klanten 24/7 geholpen kunnen worden.

En dan onze chat. Waar je ondertussen gewend bent om met een chatbot te moeten communiceren om iets gedaan te krijgen, wordt de chat van BIT bemenst door diezelfde supportmedewerkers. En ook daar geldt, mocht een supportmedewerker niet kunnen helpen, dan staat er altijd een engineer klaar om mee te kijken zodat je vraag of probleem snel wordt beantwoord of opgelost.

Bovendien hechten we veel waarde aan snelheid, want de tijd van onze klanten is kostbaar. Wanneer je ons belt, kun je erop vertrouwen dat we binnen kantoortijd de telefoon tijdig opnemen, gemiddeld binnen 10 seconden. Onze chat wordt gemiddeld binnen 1 minuut beantwoord.

Bij BIT nemen we klantenservice serieus. Iets waar veel andere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Dit bericht verscheen eerder op BIT

Vorig artikelSmartRack modular data centers — Eaton
Volgend artikelPublic Preview: Azure Monitor Agent Upload to Storage and Event Hubs