Dankzij onze 14 jaar ervaring en persoonlijke werkwijze beschikken wij over een zeer uitgebreid netwerk van ICT professionals en toptalenten op het gebied van techniek, sales, finance en marketing. Hierdoor kunnen wij snel de juiste kandidaat aan de juiste opdrachtgever koppelen. Lees meer over MK Digital.
Hieronder vind je een vacature van één van onze opdrachtgevers, ben je voor jezelf geïnteresseerd in deze vacature, solliciteer dan direct via het formulier onder aan deze pagina.
Denk je dat een vriend(in), familielid of kennis geïnteresseerd zou kunnen zijn, tip ons dan en krijg 50% van onze verdiensten zodra wij haar of hem aan een baan hebben geholpen, lees hier meer informatie rondom dit “ambassadeursprogramma“!
Het bedrijf levert hosted dedicated servers aan haar klanten vanuit meerdere datacenters in Nederland. Het is een snelgroeiend bedrijf met een informele sfeer en internationale ambities. Er wordt fors ingezet op automatisering om snel te kunnen opschalen en klanten optimaal te kunnen bedienen. Om de snelle groei mogelijk te maken, worden er eigen systemen voor IaaS-dienstverlening ontwikkeld. Zo worden er systemen gebouwd om duizenden servers te beheren en wordt er een eigen API aangeboden waarmee klanten nog makkelijker en sneller diensten kunnen gebruiken.
De afdeling
Je komt te werken in een klein, ervaren en enthousiast team! Het finance team heeft veel contact met verschillende internationale stakeholders, zoals aandeelhouders, banken en accountants in onder andere Nederland, Duitsland en de VS. Het kantoor is gevestigd in Enschede.
Kern van de functie
Als parttime financieel administrateur ben jij degene die de financiële zaken scherp in de gaten houdt. Je bent verantwoordelijk voor de financiële administraties van verschillende bv’s in Nederland, Duitsland en de VS. Verder ondersteun je bij de maandafsluiting en denk je mee over verbeteringen die het werkproces nog efficiënter maken. Je werkt ook aan projecten om de werkzaamheden verder te professionaliseren.
Jouw verantwoordelijkheden:
- Het voeren van en zorgen voor een tijdige, juiste en volledige boekhouding.
- Uitvoeren van activiteiten gericht op de maand- en jaarafsluiting.
- Opstellen van managementrapportages.
- Vaststellen van de budgettering.
- Onderhouden van contact en het maken van afspraken met verschillende leveranciers.
Hier herken je jezelf in:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een financiële richting.
- Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol.
- Ervaring in een technisch bedrijf is een pré.
- Jij bent een vakspecialist die het leuk vindt om te helpen bij de verdere professionalisering van de afdeling.
- Je kunt nauw samenwerken met collega’s, maar je kunt ook goed zelfstandig werken.
- Analytisch inzicht is erg belangrijk.
- Proactief en communicatief sterk in zowel Nederlands als Engels.
Daarnaast heb je ook:
- Ervaring met online boekhoudsoftware, zoals Twinfield.
- Ervaring met Excel.
- Kennis van Basecone en PowerBI (ervaring is een pré).
- Uitstekende accounting en reporting skills.
Dit bieden wij:
- Marktconform salaris, bepaald aan de hand van je werkervaring.
- Gratis lunch in onze eigen bruine kroeg!
- Elk kwartaal een social event.
- Werken in een kleine organisatie waarin jij echt het verschil kan maken.
Geïnteresseerd in deze vacature?
Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.
Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.
Fout: Contact formulier niet gevonden.