Supportmedewerker (Duits)

0
26
Senior Solutions Consultants

Source is MK Digital

Dankzij onze 14 jaar ervaring en persoonlijke werkwijze beschikken wij over een zeer uitgebreid netwerk van ICT professionals en toptalenten op het gebied van techniek, sales, finance en marketing. Hierdoor kunnen wij snel de juiste kandidaat aan de juiste opdrachtgever koppelen. Lees meer over MK Digital.

Hieronder vind je een vacature van één van onze opdrachtgevers, ben je voor jezelf geïnteresseerd in deze vacature, solliciteer dan direct via het formulier onder aan deze pagina.

Denk je dat een vriend(in), familielid of kennis geïnteresseerd zou kunnen zijn, tip ons dan en krijg 50% van onze verdiensten zodra wij haar of hem aan een baan hebben geholpen, lees hier meer informatie rondom dit “ambassadeursprogramma“!

Ben jij degene die ons team komt versterken als Duitssprekende Supportmedewerker? Wij, het meest bruisende Telecom en ICT-bedrijf van Nederland, zoeken een alleskunner! Ben je gefascineerd door ICT en Telecom, bezit je uitstekende communicatieve vaardigheden, en geniet je van het helpen van Duitse klanten bij het oplossen van uitdagingen en problemen? Werk je graag in een team en ben je proactief in het aanpakken van klantvraagstukken, hoe complex ze ook zijn? We zijn op zoek naar een persoon voor onze support desk die vloeiend in ‘ICT-jargon’ kan communiceren met ons groeiende Duitse klantenbestand. Kennis van het Duits is niet alleen gewenst, maar absoluut noodzakelijk! Voel je je aangesproken? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen

  • Installeren, configureren en beheren van werkpleksystemen en randapparatuur.
  • Instructies geven en voorlichting verstrekken aan eindgebruikers.
  • Nieuwe gebruikers introduceren en begeleiden.
  • Technisch netwerkbeheer.
  • Onderhoud van software- en hardwarecomponenten.
  • Ontwikkelen, onderhouden en beheren van de ICT-infrastructuur en telecommunicatieapparatuur.
  • Registreren, uitvoeren en afhandelen van 1e- en 2e-lijns helpdeskaanvragen.
  • Incidentmanagement, inclusief hardwarestoringen en applicatiegebruik.
  • Afhandelen van (complexe) vragen en problemen van gebruikers met diverse applicaties, fungerend als vraagbaak en contactpersoon.
  • Ondersteunen bij de implementatie van werkplekken, telefonie, printers, mobiele apparaten, gebruikersprofielen en overige hardware.
  • Installeren, configureren en beheren van werkplekken.
  • Software- en hardware up-to-date houden en registreren.
  • Documenteren van relevante aspecten van de ICT-omgeving.
  • Breed inzetbaar voor ondersteuning van diverse klanten, variërend van grote bedrijven tot particulieren.
  • Eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen, verzoeken en problemen.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt minimaal een mbo3 werk- en denkniveau.
  • Aantoonbare ervaring als servicedeskmedewerker is vereist.
  • Je bent servicegericht, nauwkeurig en stressbestendig.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een sociale instelling zijn essentieel, en je geniet van het contact met klanten.
  • Je bent oplossingsgericht en streeft ernaar om klanten altijd volledig en tevreden te helpen.
  • Ervaring met Microsoftproducten is een vereiste.
  • Je kunt zelfstandig werken, maar bent ook een teamspeler.
  • In het bezit zijn van rijbewijs B is een must.
  • Voor deze rol is het essentieel dat je de Duitse taal beheerst, zowel mondeling als schriftelijk.

Belangrijk om te weten: deze vereisten vormen de basis. Heb jij andere kwaliteiten die passen bij deze functie? Laat ons dan graag zien wat jij te bieden hebt in jouw sollicitatie op deze vacature.

Dit bieden wij

  • Een leuk, informeel team – Ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling.
  • Een brutosalaris op basis van kennis en ervaring.
  • Vakantiegeld.
  • 25 vakantiedagen.
  • Goede werksfeer.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Fout: Contact formulier niet gevonden.

  • Minimaal mbo3 werk- en denkniveau

  • Servicegericht, nauwkeurig, stressbestendig

  • In het bezit van rijbewijs B

Supportmedewerker (Duits)

Source is MK Digital

Vorig artikelHow AI is radically changing the datacentre landscape
Volgend artikelAccountmanager New Business