Klantenservice Medewerker

0
18
Senior Solutions Consultants

Source is MK Digital

Dankzij onze 14 jaar ervaring en persoonlijke werkwijze beschikken wij over een zeer uitgebreid netwerk van ICT professionals en toptalenten op het gebied van techniek, sales, finance en marketing. Hierdoor kunnen wij snel de juiste kandidaat aan de juiste opdrachtgever koppelen. Lees meer over MK Digital.

Hieronder vind je een vacature van één van onze opdrachtgevers, ben je voor jezelf geïnteresseerd in deze vacature, solliciteer dan direct via het formulier onder aan deze pagina.

Denk je dat een vriend(in), familielid of kennis geïnteresseerd zou kunnen zijn, tip ons dan en krijg 50% van onze verdiensten zodra wij haar of hem aan een baan hebben geholpen, lees hier meer informatie rondom dit “ambassadeursprogramma“!

Functieomschrijving:

Ben jij een kei in klantenservice en heb je interesse in ICT/webhosting of ben je bereid hier meer over te leren? Dan is de rol van Klantenservice Medewerker bij ons wellicht iets voor jou!

Wat ga je doen?

Als Klantenservice Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Met meer dan 2 miljoen domeinnamen in beheer, ontvangen we regelmatig verzoeken om technische ondersteuning. Dankzij jouw inzet kunnen we onze klanten persoonlijke telefonische service bieden. Of het nu gaat om het instellen van een e-mailadres of het upgraden van een hostingpakket, jij denkt proactief mee en biedt oplossingen.

Geen klant is hetzelfde, maar met onze ervaring kunnen we inmiddels de meest voorkomende vragen onderscheiden. Als Klantenservice Medewerker handel je deze vragen af. Wil je meer weten over het werk als Klantenservice Medewerker? Lees dan eens het verhaal van een van onze teamleden; zij vertelt je er alles over.

Geen ervaring?

Geen probleem! Het belangrijkste is dat je leergierig bent en interesse hebt om meer te leren over websites, webhosting en klantenservice. Onze trainers bereiden je in twee tot drie weken voor op de rol van Klantenservice Medewerker. Binnen korte tijd ben je bekend met termen zoals DNS, FTP, MySQL, DirectAdmin, Plesk, E-mail, IMAP en SMTP. Ook na deze trainingsperiode bieden we begeleiding, met onze eigen training- en kwaliteitsspecialisten die voor je klaarstaan.

Verantwoordelijkheden:

  • Beantwoorden van klantvragen en bieden van technische ondersteuning via telefoon, e-mail en chat.
  • Oplossen van technische problemen met betrekking tot hosting, domeinnamen en e-mailinstellingen.
  • Registreren en bijhouden van klantinteracties en -gegevens in ons CRM-systeem.
  • Adviseren van klanten over de best passende hostingoplossingen en upgrades.
  • Proactief identificeren van verbetermogelijkheden in onze klantenserviceprocessen en -procedures.
  • Samenwerken met interne teams om klantgerichte oplossingen te bieden en escalaties naar de juiste afdeling door te verwijzen indien nodig.

Vereisten:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Technische affiniteit en interesse in webhosting en cloudoplossingen.
  • Klantgerichte instelling en vermogen om oplossingsgericht te denken.
  • Goed kunnen omgaan met werken in een dynamische omgeving met verschuivende prioriteiten.
  • Ervaring met klantenservice, bij voorkeur in een technische omgeving, is een pluspunt.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie binnen een groeiend en innovatief bedrijf.
  • Een gezellig en professioneel team met enthousiaste collega’s.
  • Een competitief startsalaris.
  • Vergoeding voor thuiswerken of reiskosten.
  • 26 vakantiedagen en de mogelijkheid tot meer.
  • Internetvergoeding.
  • Pensioenbijdrage door de werkgever.
  • Maandelijkse gezellige lunch op ons kantoor.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Fout: Contact formulier niet gevonden.

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk

  • Klantgerichte instelling en vermogen om oplossingsgericht te denken

Klantenservice Medewerker

Source is MK Digital

Vorig artikelPodcast: Areal density, AI design and the 50TB hard drive
Volgend artikelAWS signs multi-year deal with GenAI platform provider to decarbonise its datacentres