SAP kondigt 10 nieuwe SAP Qualtrics-oplossingen aan

0
456

SAP kondigt 10 nieuwe SAP Qualtrics-oplossingen aan

SAP introduceert tien nieuwe oplossingen die voortvloeien uit de recente overname van Qualtrics. Deze toepassingen combineren ervaringsdata (X-data) met operationele data (O-data) voor het meten en verbeteren van ervaringen van medewerkers en klanten, bijvoorbeeld rondom producten en merken.

Met de nieuwe oplossingen kunnen organisaties de meningen, emoties en intenties van klanten, medewerkers, toeleveranciers, partners en andere stakeholders continu monitoren. Vier toepassingen zijn gericht op klantervaringen, drie op medewerkerservaringen en drie op marktonderzoek. Alle integreren ze X-data rechtstreeks in de bedrijfsapplicaties, zoals CRM-, ERP- of HCM-systemen.

De oplossingen bieden organisaties een end-to-end experience management (XM)-platform dat gebruikmaakt van X-data en O-data. Daarmee kunnen ze:

  • X-data van klanten, medewerkers of andere stakeholders bij alle belangrijke touchpoints centraliseren op één organisatiebreed systeem.
  • X-data koppelen aan de bedrijfsprocessen om te begrijpen waarom dingen gebeuren, verborgen trends zichtbaar te maken en aanbevelingen te doen voor verbeteringen.
  • de customer experience (CX) optimaliseren zodat klanten langer behouden blijven, meer kopen en meer delen met vrienden.
  • actie ondernemen om talent aan te trekken en behouden en zorgen voor productievere medewerkers en een positieve bedrijfscultuur.

“In deze ervaringseconomie zien we organisaties die bewust op weg zijn naar de top of onbewust afzakken naar de bodem”, zegt Ryan Smith, medeoprichter en CEO van Qualtrics. “Het verschil tussen de twee is dat succesvolle organisaties begrijpen hoe X-data en O-data samen een verhaal vertellen: wat er gebeurt in een organisatie, waarom dat gebeurt en hoe je in realtime moet handelen voor de beste bedrijfsresultaten.”

“Experience management is de nieuwe maatstaf voor de beste bedrijven ter wereld”, zegt Bill McDermott, CEO van SAP, tijdens de 30ste editie van het jaarlijkse SAPPHIRE NOW-congres. “SAP is gemotiveerder dan ooit om onze klanten te helpen een drijvende kracht voor groei, innovatie en optimisme te zijn.”

Source link

Vorig artikelGame streaming is een technologische uitdaging
Volgend artikelVerizon analyseert 41.686 security-incidenten en 2.013 datalekken voor DBIR