Junior Online Marketeer

0
366

Jij hebt inmiddels een jaartje ervaring als professional in de wereld van online marketing. Je hebt aan een aantal geslaagde (en wellicht minder geslaagde) social-mediacampagnes meegewerkt. Je hebt al best veel content geleverd, waardoor je automatisch ook bekend bent geraakt met zoekmachine optimalisatie. Google Analytics heeft ook nog wel wat geheimen voor je, maar je vindt snel je weg in (nieuwe) programma’s. Je denkt op dit moment: “Nou, ik weet al best wel wat, maar nu wil ik echte stappen gaan maken!”.

Zitten we een beetje in de juiste richting? Dan denken we dat we zomaar een toffe functie voor je hebben!

We zijn namelijk op zoek naar iemand die samen met ons aan het bedrijf wil bouwen. Op onze planning staat een toffe rebranding van ons merk en daar kunnen we je hulp goed bij gebruiken. Daarom zoeken we een creatieveling, die ook direct met ideeën aan de gang gaat. Iemand die zelf uitstekend de prioriteiten kan stellen aan doorlopende werkzaamheden, zonder dat dit nieuwe plannen in de weg loopt. Je kijkt en denkt verder dan verwacht, gewoon omdat dit in je zit.

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt ongeveer een jaar ervaring op het gebied van (online) marketing (naast stage-ervaring)
  • Je hebt aantoonbare ervaring in content-, email- of social-mediamarketing
  • Je komt uit de omgeving Rotterdam
  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Je pakt zelfstandig taken bij ons weg (verwachten we heus niet de eerste dag al van je)

Wat bieden we je?

  • Je krijgt maandelijks salaris en persoonlijke begeleiding met ruimte om jezelf te ontwikkelen
  • Een jaarlijks studiebudget van €750,-
  • Je werkt op een kantoor naast Rotterdam Centraal (handig)
  • Je lunch wordt verzorgd (nog handiger!)
  • Je krijgt een laptop van de zaak (Mac of Windows, choose wisely)
  • Je werkt in een klein, divers en informeel team (moet je ding zijn)
  • Je krijgt reiskostenvergoeding
  • We hebben een uitstekende pensioenregeling
  • We schieten een (semi-ongemakkelijke) professionele profielfoto van je
  • En vaak sluipt er wel een woensdagmiddagborrel in (das wel lekker)

Geïnteresseerd in deze vacature?

Stuur dan je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, naar Mark Karsch via de groene knop onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel. Voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten!

Source link

Vorig artikelNieuws & Blogs – Vanaf volgend jaar geen telemarketeers meer aan de lijn?
Volgend artikelNieuws & Blogs – Deel 8 Leveranciersmanagement: exit, continuïteit