Technical facility engineer

0
426

Algemeen

De medewerker Service & Support is van een behoorlijk aantal markten thuis en houdt zich daarom bezig met ondersteunen van de technische afdelingen binnen onze organisatie.

Verantwoordelijkheden en Bevoegdheden:

Hoofdtaken:

  • Ondersteuning bieden t.a.v. tijdige oplevering en inkoop van met klanten afgesproken diensten en uitbreidingen daarop. Denk hierbij bijvoorbeeld aan racks, verbindingen, cages, patch- en stroomkabels en het verstrekken van de juiste toegang tot de Datacenters voor daartoe geautoriseerde personen.
  • Ondersteuning bieden bij het voeren van correcte en actuele voorraadadministratie (t.b.v. oplevering van diensten aan klanten).
  • Ondersteuning bieden bij het facilitair beheer van de datacenter locaties, (w.o. schoonmaak kantoor, gebouwen en onderhoud terreinen, ontvangen en begeleiden van bezoekers, bestellen van kantinebenodigdheden) al dan niet uitbesteed en/of geautomatiseerd.
  • Ondersteuning bieden t.a.v. het naleven van huisregels door zowel collega’s als externen.
  • Ondersteuning bieden bij het afhandelen van klant klachten en/of geregistreerde kansen ter verbetering.
  • Ondersteuning bieden bij het up to date houden van de floorplans van al onze vestigingen.
  • Verantwoordelijk voor het voldoen aan geldende wet- en regelgeving op het gebied van milieu (conform zowel wetgeving als ons organisatiehandboek) en arbeidsveiligheid (bv NEN3140).
  • Meedraaien in storingsdiensten en opvolgen van storingsmeldingen.

Taakaccenten:

  • Een bijdrage leveren aan vastgestelde periodieke kwalitatieve en financiële rapportages en informeren van (interne) stakeholders hieromtrent.
  • Een bijdrage leveren aan het opstellen van werkinstructies (proces) en bedieningsprocedures (installaties).
  • Bijdragen aan werkzaamheden voortkomend vanuit certificeringen zoals beschreven in ons organisatiehandboek (wat van tijd tot tijd kan wijzigen) en het opvolgen van zowel bevindingen, verbeter- en -adviespunten voortkomend uit interne audits en kwaliteitsoverleg.
  • Een bijdrage leveren aan werkzaamheden omtrent het zowel voorkomen als oplossen van incidenten en calamiteiten.

Noodzakelijke competenties:

Onze kerncompetenties en kerngedrag:

  • Resultaat leveren (doorzetten en afmaken, fouten durven maken, gepassioneerd en gedreven).
  • Vertrouwen (zeggen wat je doet en doen wat je zegt, eerlijk zijn, fouten toegeven, goed nieuws brengen, elkaar opbouwende feedback kunnen geven).
  • Samenwerken (focus op overeenkomst, respect voor elkaar, succes samen vieren).
  • Klantgericht (vragen, luisteren, begrijpen, benaderbaar, proactief verwachtingen overtreffen).

Jouw competentieprofiel:

  • Verantwoordelijkheid (zichzelf en anderen verantwoordelijk houden voor het nakomen van afspraken).
  • Doeltreffend communiceren (ontwikkelen en leveren van verschillende vormen van communicatie waaruit een duidelijk inzicht in de unieke behoeften van verschillende doelgroepen blijkt).
  • Managen van complexiteit (begrijpen van complexe, grote hoeveelheden en soms tegenstrijdige informatie om daarmee problemen op effectieve wijze op te lossen).
  • Zelfontwikkeling (actief zoeken naar nieuwe manieren om te groeien en uitgedaagd te worden aan de hand van zowel formele als informele ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Communicatief vaardig waardoor medewerker durft gevraagd en ongevraagd verbeterpunten aan te dragen

Opleiding en ervaring:

  • LBO/MBO Werk- en denkniveau.
  • In het bezit van NEN3140 certificaat minimaal vakbekwaam persoon.
  • Kennis van en ervaring met koper en glasverbindingen
  • Enige kennis van netwerk & serverapparatuur
  • Beheerst zowel de Engelse als Nederlandse taal
  • Kennis en ervaring met kwaliteitsmanagement

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Source link

Vorig artikelBiden Revokes and Replaces Trump Order That Banned TikTok
Volgend artikelGoogle Seeks to Break Vicious Cycle of Online Slander