Skilled Support Engineer Telecom

0
375

Functieomschrijving

Tevreden klanten, dat is wij nastreven, onze Ervaren Support Engineer Telecom vervult daar een enorm belangrijke rol in. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant. Dus ben jij ervaren in de wereld van telecom en connectivity en wil jij skilled aanspreekpunt worden voor onze klanten met hun technische vragen? Lees dan verder.

Je gaat de klant helpen via de kanalen tickets, mail en telefonie. Dat gaat van kleine changes tot helpen met technische opleveringen en troubleshooting. Maar ook processen verbeteren omdat jij inziet dat het makkelijker of efficiënter kan. Simpel en uitdagend, zoals een verbinding die niet meer werkt wegens kapotte glasvezel, tot een oplevering in Nieuw-Zeeland waarbij we zelf geen router hebben en de third party de verbinding niet goed aan de praat krijgt en wij samen de settings van zijn SDWAN nalopen en aanpassen. Soms is het juist weer totaal wat je niet verwacht! Een instabiele verbinding die je al een week aan het troubleshooten bent waar je besluit een collega langs te sturen en waar blijkt dat het modem in een sauna hangt die door de vochtigheid instabiel is… geen challenge is hetzelfde.

Wij hebben onze dienstverlening zo ingericht dat de support engineer de ruimte heeft om zelf veel meer te kunnen doen en oplossen. Dat maakt het veel leuker omdat je dan vooral veel tevreden klanten in plaats van ontevreden mensen spreekt.

Tot op heden hebben onze projectmanagers de klanten ingeregeld en support gegeven, alles in een hand. We groeien nu zo snel dat dit niet langer mogelijk is maar we willen dat de klant, onze leverancier en onze eigen medewerker wel dezelfde beleving blijven houden. Wij geven tijd en aandacht aan eventuele problemen bij de klant, support is key voor klantbeleving.

Wat ga je dan doen?

  • Je bent eerste (skilled) aanspreekpunt voor onze klanten met hun vragen en issues.
  • Loggen, updaten en verhelpen van deze vragen, waar nodig kunnen engineers bijspringen om te helpen. Jij bent te allen tijde aanspreekpunt richting de klant.
  • Verbeteringen voorstellen die onze klanten kunnen helpen
  • Proactief communiceren van outages en onderhoudswerkzaamheden.
  • Je werkt nauw samen met de projectmanagers en netwerk engineers
  • En natuurlijk met andere teams binnen onze organisatie, je bent een spin in het web.

Over ons
Wij weten hoe we alle connectiviteit uitdagingen wereldwijd op een authentieke en persoonlijke manier kunnen oplossen, met behulp van de nieuwste technologische innovaties. Ons uiteindelijke doel is om connectiviteit flexibel en schaalbaar te maken door vandaag al de innovatie van morgen te leveren.

Voor ons is dit waar innovatie over gaat. Met ons credo “under promise and always over deliver” zijn wij de ultieme initiator van verandering. Door onafhankelijk en Carrier-Neutral te zijn, zijn wij niet gebonden door investeringen in netwerk of capaciteit. Dit betekent dat we ons kunnen concentreren op oplossingen met de ‘best-of-breed’ technologie die tegenwoordig beschikbaar is en die verder gaat dan het bereik van elk netwerk of elke carrier.

Wat bieden wij

Het belangrijkste wat wij bieden is medewerkerstevredenheid: tevreden medewerkers zorgen namelijk voor tevreden klanten. Onze e-NPS score is 58; dat is 4x hoger dan andere organisaties in de branche. Jouw toekomstige collega’s geven ons dan ook gemiddeld een 9! Wat wij daarnaast bieden als werkgever:

  • Salaris op basis van kennis en ervaring tussen de € 2700,- en € 3600,-
  • Gratis dagelijkse verse lunch en op vrijdag de beste hamburgers van de green-egg
  • Een kapper en stoelmassages op kantoor;
  • Flexibele werktijden en locatie en internetvergoeding voor thuis;
  • Laptop en telefoon naar keuze;
  • Product specifieke training, plus een persoonlijk opleidingsbudget;
  • Een jonge, ambitieuze omgeving waarin ontwikkeling centraal staat;
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid;
  • Flexibele voorwaarden, zoals een prima pensioenplan aangevuld met extra verzekeringen;
  • Meerdere evenementen per jaar met het team;
  • Lekkere drankjes op kantoor en een fijn dakterras.

Functievereisten

Welke kennis en ervaring neem je mee naar ons?

  • Minimaal 2 jaar ervaring in de telecom branche;
  • Je bent analytisch, een kritische denker en hebt een proactieve instelling;
  • Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift
  • Je kan uitstekend communiceren en stuurt op samenwerking in het team;
  • Overzicht kunnen behouden en alle belangen van de verschillende partijen goed behartigen (zowel van leveranciers, eindklanten als eigen interne afdelingen);
  • Je bent leergierig en komt graag meer te weten over nieuwe dienstverlening als SDWAN;
  • Bereidheid om bereikbaarheidsdiensten te delen met collega’s, zodat die netjes verdeeld zijn.

More information

Dutch language, spoken and written is a must; if you don’t speak Dutch we cannot include you in the process for this vacancy.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Source link

Vorig artikelSales Consultant
Volgend artikelWhy data and the pandemic are ripping up paper processes