Financieel administratief medewerker

0
106

Als financieel administratief medewerker op onze Finance afdeling ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de financiële administratie in de breedste zin van het woord.

Wat wordt je rol?

Samen met twee collega’s ben je onder andere verantwoordelijk voor debiteuren & crediteuren beheer en het uitvoeren en bewaken van de financiële administratieve procedures. Daarnaast voer je diverse bij de functie horende administratie werkzaamheden uit, zoals het doorvoeren van accountwijzigingen en het beantwoorden van administratieve vragen van onze klanten.

Verantwoordelijkheden:

  • Debiteuren – crediteuren beheer en verwerking hiervan;
  • Verwerken van de bankmutaties;
  • Mede verzorgen van periodieke aangifte omzetbelasting;
  • Het maken van periodieke aansluitingen tussen de salarisadministratie en de financiële administratie en het analyseren van verschillen;
  • Het (mede) verzorgen van periodieke rapportages en analyses;
  • Het doen van (voorbereidende) werkzaamheden voor de jaarrekeningen;
  • Bewaken van de financiële administratieve procedures;
  • Ondersteunen van je collega bij administratieve handelingen;
  • Je denkt na over verbeteringen in de processen en draagt bij aan de verdere ontwikkeling van finance binnen onze organisatie.

Wat verwachten wij van jou?

  • MBO/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde opleiding in financiële richting;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Praktijkdiploma Loonadministratie is een pré, dan kan je assisteren bij het verzorgen van de maandelijkse salarisadministratie;
  • Ervaring met Snelstart, Netsuite of een vergelijkbaar programma;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift;
  • Je bent analytisch, nauwkeurig en klantvriendelijk;
  • Je bent een initiatiefrijke en integere teamplayer, maar kan ook prima zelfstandig functioneren;
  • Het werken in een geautomatiseerde omgeving ben je gewend.

Wat bieden wij?

  • Een zelfstandige en uitdagende functie van 24 uur per week;
  • Flexibele werktijden;
  • Marktconform salaris (afhankelijk van kennis en ervaring);
  • Werken in een informele sfeer in een groeiend bedrijf;
  • Goede ontwikkelingsmogelijkheden;
  • 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband (40 uur per week);
  • 8% vakantiegeld;
  • Moderne pensioenregeling.

Over ons

We zijn sinds 2002 uitgegroeid tot de grootste aanbieder van SSL certificaten in de Benelux. Dagelijks worden er vele SSL certificaten verstrekt. Daarnaast leveren we digitale handtekeningen voor veilige e-mail, PDF en software ondertekening en web security oplossingen. We bedienen tienduizenden opdrachtgevers in een groeiende, internationale markt. Tot onze klantenkring behoren naast met name MKB, hosting providers en overheidsorganisaties, ook veel particulieren en de top van het Nederlandse bedrijfsleven. Wij leveren direct aan klanten, maar ook veel via bedrijven die onze producten weer doorverkopen aan hun klanten. Service en klanttevredenheid vinden wij erg belangrijk, zo wordt 95% van de vragen per e-mail binnen een kwartier beantwoord, nemen wij altijd direct de telefoon op en gaan wij ver in het bieden van een oplossing. Dit zijn waarden waarin de mensen hét verschil in maken.

In 2020 zijn we overgenomen door onze jarenlange Amerikaanse partner. Door onze 18-jarige geschiedenis van expertise en middelen te combineren met de wereldwijde kennis van onze moederorganisatie, hebben we een goede positie om ons aanbod aan oplossingen voor digitale identiteit en security te versterken en uit te breiden

We zijn een jong en flexibel bedrijf. Wij werken in een papierloze omgeving, de organisatie is informeel en de lijnen zijn kort. Ons kantoor ligt in de gezellige stad Alkmaar, vlakbij uitvalswegen en het treinstation. Het centrum van Alkmaar en de kust van Bergen en Egmond liggen op een steenworp afstand. En kom je uit de richting Amsterdam? Dan rij je tegen de files in.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Source link

Vorig artikelUnesco member states adopt AI ethics recommendation
Volgend artikelSquare Is Renamed Block, Perhaps Signaling Jack Dorsey's Crypto Ambitions