HR Officer

0
237

Vacature HR Officer

Als HR Officer ben je verantwoordelijk voor de HR-zaken en de salarisadministratie in Nederland. Zoek je een gevarieerde functie met de mogelijkheid om de organisatie en de HR-afdeling mee op te bouwen en (je) verder te ontwikkelen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Bij voorkeur zoeken we een collega voor de lange termijn, maar we staan ook open voor een interim medewerker.

Wat wordt je rol

In juni 2020 zijn wij overgenomen door een Amerikaans bedrijf, en zijn wij druk bezig om over te gaan op een Global HRIS. Dat betekent dat HR-processen gestandaardiseerd en waar nodig verbeterd worden. Dit doen wij met een internationaal HR-team van 8 personen verdeeld over verschillende landen (Amerika, Canada, Frankrijk en Verenigd Koninkrijk).

Als HR Officer heb je een veelzijdig takenpakket, waarbij je HR naar een hoger niveau tilt. Je ondersteunt de organisatie met de instroom, doorstroom en uitstroom van werknemers. Voor collega’s ben je toegankelijk en betrouwbaar, zodat ze voor alle HR-vraagstukken bij je terecht kunnen. Je draagt zorg voor een correcte uitvoering van de HR- en salarisadministratie werkzaamheden en houdt toezicht op een juiste toepassing van arbeidsvoorwaarden en wet- en regelgeving.

Verantwoordelijkheden

  • Instroom, doorstroom en uitstroom van personeel;
  • Het verzorgen en organiseren van de personeelsadministratie;
  • Verzorgen en controleren van de salarisadministratie, het klaarzetten van de betaalbestanden en aangifte loonbelasting;
  • Assisteren bij diverse HR-projecten;
  • Beantwoorden HRM-vraagstukken;
  • Je verwerkt de verzuimmeldingen en onderhoudt de contacten met onze Arbodienst en informeert onze managers;
  • Uitvoeren van controles en opstellen van management rapportages;
  • Het toepassen van arbeidsvoorwaarden en het bewaken van relevante wet- en regelgeving.

Wat verwachten wij van jou

  • HBO werk- en denkniveau, een afgeronde studie HRM;
  • In het bezit van het Praktijkdiploma Loonadministratie;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een internationale organisatie;
  • Kennis van HRM-systemen;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift;
  • Actuele kennis van de wet- en regelgeving;
  • Effectief door samenwerking en het vermogen om zakelijke belanghebbenden te beïnvloeden;
  • Kan situaties vanuit verschillende perspectieven bekijken en de juiste objectieve beslissing nemen voor het bedrijf in lijn met de waarden van de organisatie.

Wij bieden

  • Een zelfstandige en uitdagende functie van 40 uur per week;
  • Flexibele werktijden;
  • Marktconform salaris (afhankelijk van kennis en ervaring);
  • Werken in een informele sfeer in een groeiend bedrijf;
  • Goede ontwikkelingsmogelijkheden;
  • 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband (40 uur per week);
  • 8% vakantiegeld;
  • Moderne pensioenregeling.

Over ons

We zijn sinds 2002 uitgegroeid tot de grootste aanbieder van SSL certificaten in de Benelux. Dagelijks worden er vele SSL certificaten verstrekt. Daarnaast leveren we digitale handtekeningen voor veilige e-mail, PDF en software ondertekening en web security oplossingen. We bedienen tienduizenden opdrachtgevers in een groeiende, internationale markt. Tot onze klantenkring behoren naast met name MKB, hosting providers en overheidsorganisaties, ook veel particulieren en de top van het Nederlandse bedrijfsleven. Wij leveren direct aan klanten, maar ook veel via bedrijven die onze producten weer doorverkopen aan hun klanten. Service en klanttevredenheid vinden wij erg belangrijk, zo wordt 95% van de vragen per e-mail binnen een kwartier beantwoord, nemen wij altijd direct de telefoon op en gaan wij ver in het bieden van een oplossing. Dit zijn waarden waarin de mensen hét verschil in maken.

In 2020 zijn we overgenomen door onze jarenlange Amerikaanse partner. Door onze 18-jarige geschiedenis van expertise en middelen te combineren met de wereldwijde kennis van onze moederorganisatie, hebben we een goede positie om ons aanbod aan oplossingen voor digitale identiteit en security te versterken en uit te breiden

We zijn een jong en flexibel bedrijf. Wij werken in een papierloze omgeving, de organisatie is informeel en de lijnen zijn kort. Ons kantoor ligt in de gezellige stad Alkmaar, vlakbij uitvalswegen en het treinstation. Het centrum van Alkmaar en de kust van Bergen en Egmond liggen op een steenworp afstand. En kom je uit de richting Amsterdam? Dan rij je tegen de files in.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Source link

Vorig artikelHere Are The Most Used Emojis of 2021
Volgend artikelWhy Hasn’t the U.S. Found More Omicron Cases?