Sales Assistent

0
232

MK Digital is een ICT werving- & selectiebureau gespecialiseerd in de datacenter, cloud, telecom en hosting industrie in de Benelux.

Dankzij onze 14 jaar ervaring en persoonlijke werkwijze beschikken wij over een zeer uitgebreid netwerk van ICT professionals en toptalenten op het gebied van techniek, sales, finance en marketing. Hierdoor kunnen wij snel de juiste kandidaat aan de juiste opdrachtgever koppelen. Lees meer over MK Digital.

Hieronder vind je een vacature van één van onze opdrachtgevers, ben je voor jezelf geïnteresseerd in deze vacature, solliciteer dan direct via het formulier onder aan deze pagina.

Denk je dat een vriend(in), familielid of kennis geïnteresseerd zou kunnen zijn, tip ons dan en krijg 50% van onze verdiensten zodra wij haar of hem aan een baan hebben geholpen, lees hier meer informatie rondom dit “ambassadeursprogramma“!

We bestaan sinds 2011. Vanuit zes moderne carrier neutrale Tier III datacenters in de regio Rotterdam, Utrecht, Arnhem, Brabant, Steenbergen en Amsterdam worden hoogwaardige (twin) datacenterdiensten geleverd.

Het onderscheidend vermogen van onze organisatie uit zich in kennis en ervaring in datacentermanagement en de persoonlijke aandacht voor klanten. Inmiddels maken vele IT gerelateerde ondernemingen, overheidsinstellingen, zorginstellingen en beursgenoteerde bedrijven tevreden gebruik van onze dienstverlening. Door deze groei zijn wij op zoek naar een parttime sales assistent.

Bij ons is geen dag hetzelfde. Verwacht daarom bij onze verkoopafdeling geen gespreid bedje. Elke dag ligt er een berg werk. Offertes die de deur uit moeten, klanten die gebeld moeten worden.
Hoe kun jij ons helpen?

Als Sales Assistant fungeer je als spin-in-het-web voor alle klant gerelateerde zaken en zorg je ervoor dat de buitendienst ook echt kan buitenspelen. De collega’s van de afdelingen Sales, Operations en Marketing zijn gebaat bij jouw accurate en doortastende werkhouding om hun werkzaamheden goed uit te kunnen voeren.

Als een ware spin in het web praat je met collega’s van vrijwel alle afdelingen en natuurlijk met onze klanten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten want je neemt als eerste de telefoon op, je notuleert bij sales meetings, beheert de sales mailbox, je ondersteunt de Accountmanagers met het maken van offertes en klantlijsten, je handelt bestellingen in onze webshop zelfstandig af, je bent verantwoordelijk voor alle facilitaire zaken van al onze vestigingen, organiseert mede onze borrels en uitjes en helpt met het organiseren van klant events.

Hoewel het zeker een onderdeel van je werk is, zitten wij niet te wachten op een collega die alleen maar op afroep een offerte produceert of de klant na-belt. Wij verwachten ook van je dat je nadenkt over het werk en hoe je dat beter, sneller, efficiënter en leuker kunt inrichten. Dat je samen met je collega op de binnendienst jullie processen stroomlijnt.

Waar en wanneer?

In principe werk je vanuit Alblasserdam en vanuit huis maar het zal zeker voorkomen dat je een keer in één van onze andere vestigingen aan de slag moet. Je werktijden liggen tussen 8.30 uur en 17.00 uur. We zoeken iemand voor ongeveer 20 uur in de week.

Wat verwachten we van je?

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau.
  • Dat je een teamplayer bent die ook in staat is zelfstandig aan de slag te gaan.
  • Dat je de Nederlandse en Engelse taal beheerst en foutloos schrijft.
  • Dat je gestructureerd en secuur kunt werken (zorgvuldigheid is een belangrijke kwaliteit!).
  • Zelfstandige werkhouding met een flexibele en pro-actieve instelling.
  • Een “aanpak” mentaliteit.
  • Kennis van automatiseringssystemen zoals MS Office en AFAS is een pré.
  • In bezit van rijbewijs B is een pré.

Je beschikt over

  • Ondernemende houding, dat wil zeggen een pro-actieve, klant- en resultaatgerichte instelling.
  • Uitstekende communicatieve en organisatorische vaardigheden en een no-nonsens mentaliteit.
  • Een goed humeur, gevoel voor humor en korte tenen.

Wat bieden we je?

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden, telefoon en laptop van de zaak.
  • Goede begeleiding.
  • Veel variatie, vrijheid en verantwoordelijkheid.
  • Prettig collega’s en een goede werksfeer.
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en inbreng.
  • Een afwisselende en uitdagende baan binnen een jong en informeel team en een snel groeiende organisatie.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Source link

Vorig artikelKazakhstan's Internet Shutdowns Could Be a Warning for Ukraine
Volgend artikelNeuromancer: not only Ogres are like onions