Supportmedewerker

0
71

MK Digital is een ICT werving- & selectiebureau gespecialiseerd in de datacenter, cloud, telecom en hosting industrie in de Benelux.

Dankzij onze 14 jaar ervaring en persoonlijke werkwijze beschikken wij over een zeer uitgebreid netwerk van ICT professionals en toptalenten op het gebied van techniek, sales, finance en marketing. Hierdoor kunnen wij snel de juiste kandidaat aan de juiste opdrachtgever koppelen. Lees meer over MK Digital.

Hieronder vind je een vacature van één van onze opdrachtgevers, ben je voor jezelf geïnteresseerd in deze vacature, solliciteer dan direct via het formulier onder aan deze pagina.

Denk je dat een vriend(in), familielid of kennis geïnteresseerd zou kunnen zijn, tip ons dan en krijg 50% van onze verdiensten zodra wij haar of hem aan een baan hebben geholpen, lees hier meer informatie rondom dit “ambassadeursprogramma“!

Wij zijn op zoek naar enthousiaste Support-collega’s, die klanten helpen en begeleiden bij het gebruik van onze diensten (zoals domeinregistratie, shared webhosting, e-mailhosting, Virtual Private Servers en Microsoft 365.

Heb jij (nog) geen uitgebreide ict-kennis, maar wil je dit wel graag leren? Of ben je net afgestudeerd en wil je de basis leggen voor jouw verdere carrière binnen de ict? Dan is werken bij ons de juiste keuze voor jou!

Gezocht: sociale, leergierige Supportmedewerker

In de functie van Supportmedewerker ben je verantwoordelijk voor de correcte en efficiënte afhandeling van vragen van klanten. In deze functie ben je het visitekaartje van ons bedrijf. Daarbij hoort een klantvriendelijke, actieve houding. Je zet altijd dat stapje extra om de klant verder te helpen.

En wij helpen jou daarbij: met behulp van coaching en regelmatige trainingssessies ontwikkel je jouw vaardigheden en ict-kennis. In deze functie is volop ruimte om jezelf te ontplooien.

Wat ga je doen als Supportmedewerker?

  • Je beantwoordt per e-mail en telefoon algemene, administratieve en technische klantvragen.
  • Je adviseert klanten over producten die het best bij hun situatie passen.
  • Je signaleert en rapporteert mogelijke (technische) verbeteringen binnen onze producten.
  • Je troubleshoot technische problemen met betrekking tot onder andere webhosting, e-mail en DNS.
  • Je garandeert in samenwerking met andere afdelingen een goede klantbeleving.

Je wordt de eerste maand volledig ingewerkt op de basisprincipes. Daarna krijg je trainingen ‘on the job’ en wanneer je de basis onder de knie hebt, is er ruimte om nieuwe dingen te leren.

Welke Supportmedewerker zoeken wij?

Functie-eisen

  • Je beschikt over een mbo 4-diploma in de richting van ict of hbo-werk- en -denkniveau.
  • Je bent sociaal en hebt ervaring met klantcontact.
  • Je kunt je vloeiend uitdrukken in het Nederlands, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je beschikt over basiskennis op het gebied van ict.
  • Je wilt graag veel leren op technisch gebied.

Competenties

  • Je bent klantgericht, klantvriendelijk en doet net dat stapje extra om de klant tevreden te stellen.
  • Je schriftelijk en mondeling communicatieve vaardigheden zijn uitstekend.
  • Je bent eerlijk, betrouwbaar en kunt je goed inleven in een ander.
  • Je hebt een enthousiaste en positieve werkhouding.
  • Je bent collegiaal en een echte teamplayer.
  • Je signaleert problemen tijdig. Je bent analytisch aangelegd en gaat oplossingsgericht te werk: je weet hoe je problemen kunt troubleshooten.

Werktijden

  • Je bent tussen de 16 en 40 uur per week beschikbaar.
  • Je bent flexibel inzetbaar, en ook in de avonden en weekenden beschikbaar.
  • Tijdens het inwerktraject van 4 weken ben jij fulltime beschikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur.
  • Het is een tijdelijk dienstverband, met uitzicht op een vast dienstverband.

Wat krijg je van ons?

  • een marktconform salaris;
  • werken op een van de mooiste plekken van Amsterdam: naast het Centraal Station met een weids uitzicht over het IJ;
  • 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en 25 vakantiedagen per jaar op basis van een 40-urige werkweek;
  • een laptop en headset. Hiermee kun je thuiswerken of op kantoor aan de slag;
  • korting op onze producten;
  • een functie met verschillende uitdagingen en doorgroeimogelijkheden bij een sterk merk dat onderdeel is van een groeiende multinational;
  • een goede, informele werksfeer, met regelmatig teamuitjes, borrels en gezellige feesten.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Source link

Vorig artikelFront-end Developer
Volgend artikelFour Tips for Managing IT Equipment in Harsh Outdoor Environments