Technisch Supportmedewerker

0
163

MK Digital is een ICT werving- & selectiebureau gespecialiseerd in de datacenter, cloud, telecom en hosting industrie in de Benelux.

Dankzij onze 14 jaar ervaring en persoonlijke werkwijze beschikken wij over een zeer uitgebreid netwerk van ICT professionals en toptalenten op het gebied van techniek, sales, finance en marketing. Hierdoor kunnen wij snel de juiste kandidaat aan de juiste opdrachtgever koppelen. Lees meer over MK Digital.

Hieronder vind je een vacature van één van onze opdrachtgevers, ben je voor jezelf geïnteresseerd in deze vacature, solliciteer dan direct via het formulier onder aan deze pagina.

Denk je dat een vriend(in), familielid of kennis geïnteresseerd zou kunnen zijn, tip ons dan en krijg 50% van onze verdiensten zodra wij haar of hem aan een baan hebben geholpen, lees hier meer informatie rondom dit “ambassadeursprogramma“!

Toe aan de volgende stap in je carrière?

Wij vinden het belangrijk dat we als mens klikken met elkaar. Maar wat zijn daarvoor de ingrediënten? Dat is niet eenvoudig in woorden te vangen…

Misschien herken je jezelf in één van de volgende vragen. Vind je het inspirerend om samen te werken met gepassioneerde en gemotiveerde collega’s? Durf jij je eigen ideeën te vormen én te verdedigen? Blijf jij graag een leven lang leren? Wellicht ben jij dan onze nieuwe collega!

We verzorgen webhosting en domeinnaamregistraties voor meer dan 50.000 klanten. Wij staan bekend als marktleider en -uitdager, die steeds voorop loopt met haar oplossingen. Onze focus ligt op eenvoud, kwaliteit en uitstekende service. Wij blijven (positief) verbazen, totdat we elke klant een uitzinnige fan mogen noemen!

Doe je mee aan ons avontuur en help jij de koers van morgen bepalen?

Wie we zoeken

Als Technisch Supportspecialist weet jij onze klanten verder te helpen met uiteenlopende vraagstukken over webhosting en alles wat daarbij hoort. Met jouw technisch inzicht maak je onze systemen en tools snel eigen. Samen met een gemotiveerd team zorg jij dat iedere klant zo snel mogelijk het juiste antwoord krijgt. Je beantwoordt diverse soorten vragen van onze klanten via verschillende kanalen en bent een kei in schriftelijk communiceren. Het leveren van de perfecte klantenservice zit in je bloed. Je vindt het fantastisch om anderen te helpen en weet keer op keer onze klanten te voorzien van een oplossing.

Ambities voor een internationale carrière?

We maken onderdeel uit van groep. Het hoeft daarom niet op te houden bij ons als lokale speler. Binnen de groep liggen er genoeg kansen voor een internationale carrière. Zo kun je bij ons beginnen en op termijn verder doorstromen. Lijkt het je leuk om je aan te sluiten bij een team met gelijkgestemden, lees dan verder!

Wat ga je doen?

Je bent verantwoordelijk voor het helpen van klanten met technische vragen. Als Technisch Supportspecialist ben jij de persoon die met een passende oplossing komt. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en doordat jij de klanten vriendelijk en goed helpt, heb je het grootste aandeel in de klanttevredenheid!

Afhankelijk van je kennisniveau stroom je in op eerste-, tweede- of derdelijns ondersteuning. Vanuit deze startpositie kun je middels interne training je kennis uitbreiden en doorgroeien.

Je takenpakket bestaat uit het volgende:

  • Je beantwoordt uiteenlopende vragen via e-mail, chat, social media en soms telefonisch.
  • Je zorgt ervoor dat er een perfecte balans is tussen kwaliteit en kwantiteit.
  • Je weet klantvragen snel en vooral op de juiste manier te interpreteren.
  • Je herkent signalen en legt verbanden, zodat je tot perfecte probleemoplossing komt.
  • Je denkt proactief mee over hoe wij onze klantenservice nóg verder kunnen verbeteren.

Wat vragen wij?

  • Je kunt helder communiceren in de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je hebt een servicegericht karakter, bent proactief en stelt je op als een teamplayer.
  • Je bent stressbestendig en kan snel schakelen.
  • Je hebt een passie voor klantenservice.
  • Je bent bereid om op termijn avond- en weekenddiensten te werken.
  • Je woont in de omgeving van Enschede of kunt meerdere dagen naar kantoor komen.

Bonuspunten!

Dit zijn dus geen harde vereisten, maar het geeft je wel een streepje voor.

  • Je bent een techneut die van puzzelen houdt 😉
  • Je hebt ervaring met het werken bij een helpdesk.
  • Je hebt affiniteit met hosting en/of Linux.
  • Je hebt kennis van PHP, e-mail, domeinnamen, FTP en DNS.
  • Je hebt weleens een website gebouwd, bijvoorbeeld met WordPress.

Wat bieden we je?

Bij ons kom je te werken in een gemotiveerd team met korte lijntjes. Je bent niet slechts een medewerker of nummer, maar je doet volledig mee in ons bedrijf. Jouw mening en input doen er dus toe. Je werkt met gepassioneerde mensen die weten waar ze het over hebben. Ze gaan geen uitdaging uit de weg. En aan uitdaging is geen gebrek! Maar we nemen onszelf ook weer niet té serieus, dus een lolletje kan en we organiseren ook graag leuke teamuitjes.

Verder bieden we je het volgende aan:

  • 20+ leuke collega’s (al zeggen we ’t zelf) die van jou kunnen leren en andersom.
  • De vrijheid en mogelijkheden om te blijven leren en jezelf door te ontwikkelen.
  • Een goed salaris (inclusief 5 bovenwettelijke vakantiedagen en 8% vakantiegeld uitbetaald in je loon) en thuiswerkvergoeding.
  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Deelname aan onze pensioenregeling, inclusief een gesprek met onze pensioenadviseur.
  • Een gezonde werkplek met zit-stabureaus en veel planten.
  • Goed bereikbaar kantoor (zowel OV als fiets/auto) in het Kennispark te Enschede.
  • Een nette reiskostenvergoeding en OV-kaart om het kantoor te bereiken.
  • Een Apple MacBook (macOS) van de zaak.
  • Iedere week heerlijk vers fruit.
  • Borrels, gezelligheid en toffe teamuitjes.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Source link

Vorig artikelAIOps for storage: Potential huge benefits, but lots of lock-in
Volgend artikelWhat cloud users need to know: Ensuring greater end point engagement for improved cloud delivery