Receptioniste

0
89

receptioniste

MK Digital is een ICT werving- & selectiebureau gespecialiseerd in de datacenter, cloud, telecom en hosting industrie in de Benelux.

Dankzij onze 14 jaar ervaring en persoonlijke werkwijze beschikken wij over een zeer uitgebreid netwerk van ICT professionals en toptalenten op het gebied van techniek, sales, finance en marketing. Hierdoor kunnen wij snel de juiste kandidaat aan de juiste opdrachtgever koppelen. Lees meer over MK Digital.

Hieronder vind je een vacature van één van onze opdrachtgevers, ben je voor jezelf geïnteresseerd in deze vacature, solliciteer dan direct via het formulier onder aan deze pagina.

Denk je dat een vriend(in), familielid of kennis geïnteresseerd zou kunnen zijn, tip ons dan en krijg 50% van onze verdiensten zodra wij haar of hem aan een baan hebben geholpen, lees hier meer informatie rondom dit “ambassadeursprogramma“!

Wie ben jij

Jij vervult de rol van een representatieve en klantgerichte receptioniste binnen ons bedrijf. Als het visitekaartje van ons bedrijf sta je altijd klaar voor vragen en verzoeken van jouw collega’s. Collega’s en zakenrelaties kunnen bij jou terecht, zowel telefonisch als tijdens persoonlijke ontmoetingen op kantoor. Als eerste aanspreekpunt ben je een essentiële schakel voor zowel interne als externe communicatie. Jouw werkzaamheden getuigen van nauwkeurigheid en aandacht voor detail.

Dankzij jouw open en toegankelijke houding voelt iedereen zich welkom en op zijn gemak bij ons. Daarnaast verleen je (administratieve) ondersteuning aan diverse afdelingen. Je werkt nauw samen met de medewerker facilitaire dienst/catering, en gezamenlijk zorgen jullie ervoor dat alle collega’s voorzien worden van hetgeen ze nodig hebben om hun werk optimaal te kunnen uitvoeren.

wat ga je doen

  • Beheren van de receptie
  • Het verwelkomen van gasten
  • Het beantwoorden en doorverbinden van ons algemene nummer
  • Het verzorgen en afhandelen van in- en uitgaande post en pakketten
  • Het representatief houden van ons kantoor
  • Licht administratieve werkzaamheden als: agendabeheer, archiveren, plaatsen van bestellingen en voorraadbeheer van kantoorartikelen
  • Ondersteunen van andere afdelingen
  • In samenwerking met facilitair/catering bijeenkomsten of teamuitjes organiseren
  • Diverse ad-hoc werkzaamheden

jouw kennis en/of ervaring

  • Je bent administratief onderlegd
  • Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je aarzelt niet om hulp te vragen als je er zelf niet uitkomt
  • Goede communicatieve en organisatorische vaardigheden
  • Je werkt gestructureerd en vindt ad-hoc werkzaamheden een uitdaging
  • Je bent in bezit van rijbewijs B
  • Woonachtig in Almere of in de directe omgeving
  • Je hebt 0-2 jaar ervaring in soortgelijke functie
  • Je hebt ervaring met Office systemen
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (Duits en/of Frans is een pré)

wij bieden

  • Een passend salaris
  • Een parttime of fulltime dienstverband (32 – 40 uur)
  • Een uitstekende mobiliteitsregeling (auto, openbaar vervoer, fiets e.d.)
  • Maandelijks uitgekeerd keuzebudget van 5% van je bruto maandloon. Jij kiest er zelf voor wat je met dit bedrag doet. Je zou bijvoorbeeld kunnen sparen voor je pensioen, investeren in crypto currency of aandelen
  • Daarnaast krijg je bij ons een dagdeel per week de vrijheid en de tijd om je in te zetten voor je persoonlijke ontwikkeling en/of resource &
  • development (R&D) ten behoeve van innovatie én een onbeperkt opleidingsbudget
  • Veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid
  • Groei- en opleidingsmogelijkheden
  • Leuke collega’s in een moderne werkomgeving
  • Werken met de nieuwste Apple-apparatuur
  • Een iPhone en een Apple-watch
  • Uitstekende lunchvoorziening: Nespresso, what else?

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Fout: Contact formulier niet gevonden.

  • Sterk verantwoordelijkheidsgevoel

  • Je bent in bezit van rijbewijs B

  • Woonachtig in Almere of in de directe omgeving

Receptioniste

Source link

Vorig artikelGeneral Availability: AzAcSnap 9 — Azure Application Consistent Snapshot tool updates
Volgend artikelMicrosoft Releases Python in Excel