IT support specialist

0
78

IT support specialist

MK Digital is een ICT werving- & selectiebureau gespecialiseerd in de datacenter, cloud, telecom en hosting industrie in de Benelux.

Dankzij onze 14 jaar ervaring en persoonlijke werkwijze beschikken wij over een zeer uitgebreid netwerk van ICT professionals en toptalenten op het gebied van techniek, sales, finance en marketing. Hierdoor kunnen wij snel de juiste kandidaat aan de juiste opdrachtgever koppelen. Lees meer over MK Digital.

Hieronder vind je een vacature van één van onze opdrachtgevers, ben je voor jezelf geïnteresseerd in deze vacature, solliciteer dan direct via het formulier onder aan deze pagina.

Denk je dat een vriend(in), familielid of kennis geïnteresseerd zou kunnen zijn, tip ons dan en krijg 50% van onze verdiensten zodra wij haar of hem aan een baan hebben geholpen, lees hier meer informatie rondom dit “ambassadeursprogramma“!

Beschik jij over voortreffelijke communicatieve vaardigheden? Heb je affiniteit met serviceprocessen en ben je enthousiast om deel uit te maken van een innovatieve en groeiende organisatie in de IT-sector?

Wij zijn op zoek naar een IT-support specialist die ons en onze klanten ondersteunt bij het creëren van de ultieme klantbeleving. Dit bereik je door je expertise in te zetten en door je enthousiasme voor het aanpakken van uitdagende en gevarieerde vraagstukken van onze klanten. Hebben we je nieuwsgierigheid gewekt? Lees dan verder en solliciteer direct!

Wie zijn wij

Wij bieden serviceorganisaties oplossingen op het gebied van Fieldservice Management. In de wereld van service voor bedrijven zijn we toonaangevend, vooral binnen de corporatiesector. We streven ernaar om klanten de allerbeste ervaring te bieden door middel van intelligente service- en onderhoudsbeheeroplossingen. Onze meest recente oplossingen worden ontwikkeld met behulp van Microsoft Dynamics 365.

Wat ga je doen

Als IT-ondersteuningsspecialist heb je dagelijks contact met onze klanten, partners en onze interne teams. Je speelt een cruciale rol bij het aanpakken van uitdagende en diverse vragen die van onze klanten komen, waarbij je zowel tweedelijns als soms zelfs derdelijns ondersteuning biedt. Omdat elke klant uniek is, zijn jouw dagen dat ook! Je werkt samen met ons ontwikkelteam om je technische kennis toe te passen en (nieuwe) oplossingen te vinden voor de vragen van onze klanten.

Jouw kerntaken

  • Communiceren met klant, partners en interne organisatie.
  • Je verdiept je in de klant en hun service-omgeving om vraagstukken goed en snel te kunnen beantwoorden.
  • Je bent vanzelfsprekend op de hoogte van de afspraken die ons bedrijf met klanten heeft gemaakt.
  • Je communiceert ‘gebruikersvriendelijk’ en oplossingsgericht met de klant. Het opbouwen van een vertrouwensrelatie is hierin belangrijk.
  • Indien van toepassing ben je in staat mee te denken in de verfijning van voorgestelde software oplossingen in samenwerking met de klant en de interne consultants.

Wij zoeken een enthousiaste collega met:

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Communicatief vaardig zowel mondeling als op schrift.
  • Die van nature denkt in oplossingen.
  • Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding richting ICT.
  • In het bezit van aanvullende certificering Microsoft Dynamics 365 of bereid deze te halen.
  • Die leergierig en enthousiast is.

Wij bieden jou de ruimte om de beste versie van jezelf te zijn en te worden!

Je ontvangt daarnaast uiteraard een competitief salaris met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals:

  • De mogelijkheid tot hybride werken.
  • Een premievrij pensioen.
  • Tenminste 25 vakantiedagen.
  • Telefoon en laptop.
  • Een eigen opleidingsbudget.
  • Gezonde werk- privé balans.
  • Gezellige, behulpzame collega’s en relaxte werksfeer.
  • Voldoende mogelijkheden om jezelf door te ontwikkelen naar bijvoorbeeld de functie van software consultant.

Wij geloven in verantwoordelijkheid nemen, vertrouwen geven en daardoor vrijheid hebben.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Fout: Contact formulier niet gevonden.

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

  • Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding richting ICT

  • In het bezit van certificering Microsoft Dynamics 365

IT support specialist

Source link

Vorig artikelLinux Foundation Launches OpenTofu (formerly OpenTF)
Volgend artikelHow ready does the world need to be for the quantum era?