Servicedeskmedewerker

0
30
Senior Solutions Consultants

Source is MK Digital

Dankzij onze 14 jaar ervaring en persoonlijke werkwijze beschikken wij over een zeer uitgebreid netwerk van ICT professionals en toptalenten op het gebied van techniek, sales, finance en marketing. Hierdoor kunnen wij snel de juiste kandidaat aan de juiste opdrachtgever koppelen. Lees meer over MK Digital.

Hieronder vind je een vacature van één van onze opdrachtgevers, ben je voor jezelf geïnteresseerd in deze vacature, solliciteer dan direct via het formulier onder aan deze pagina.

Denk je dat een vriend(in), familielid of kennis geïnteresseerd zou kunnen zijn, tip ons dan en krijg 50% van onze verdiensten zodra wij haar of hem aan een baan hebben geholpen, lees hier meer informatie rondom dit “ambassadeursprogramma“!

Wij zijn een toonaangevende organisatie die zich door het hele land inzet voor het aanleggen en onderhouden van ICT-infrastructuren voor diverse klanten. Als Servicedesk Medewerker vervul je een cruciale rol in ons team, waarbij je verantwoordelijk bent voor een breed scala aan taken met betrekking tot zowel systemen als netwerken binnen een complexe omgeving. Ben jij enthousiast over het zijn van het eerste aanspreekpunt voor onze klanten met betrekking tot IT-gerelateerde vragen, verzoeken en storingen, en heb je een passie voor het oplossen van problemen? Dan is deze functie iets voor jou. Lees verder voor meer informatie en solliciteer direct.

Je zult te maken krijgen met diverse hard- en softwareproblemen, die jij snel en efficiënt weet op te lossen. Bij ons staat service hoog in het vaandel, waarbij onze Servicedesk meer dan 2.000 werkplekken op afstand beheert. Je bent in staat om zelfstandig 1e-lijns incidenten op te lossen, zowel telefonisch als via ons ticketsysteem. Daarnaast ben je bekwaam in het oplossen van problemen met Windows-besturingssystemen, servers, desktops en laptops.

Naast het bieden van ondersteuning voor standaard officeapplicaties, voer je ook datamigraties tussen verschillende systemen uit. Het aan- en afmelden van hardware reparaties behoort ook tot jouw takenpakket. Tot slot neem je deel aan lopende projecten en voer je indien nodig werkzaamheden op locatie uit.

Werkzaamheden

– Verzorgen van 1e-lijns support voor klanten
– Fungeren als vraagbaak voor collega’s op het gebied van supportvragen
– Zorgdragen voor uitstekende documentatie voor zowel klanten als collega’s
– Monitoren en onderhouden van diverse systemen
– Deelnemen aan projectteams
– Uitvoeren van werkzaamheden op locatie (fieldwerk)

Functie-eisen

– Afgeronde MBO opleiding niveau 4 in de richting van Systeem- of Netwerkbeheer
– Technische kennis van Windows Servers (2012R2 en hoger), Windows 10, Active Directory en Office 365
– Minimaal 2 tot 3 jaar ervaring binnen de ICT, bij voorkeur binnen een MSP
– Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels
– Stressbestendigheid en klantvriendelijke instelling
– Grote mate van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid
– In het bezit van een geldig rijbewijs
– Bereidheid tot het draaien van stand-by diensten

Competenties

– Servicegerichte instelling met de klant centraal
– Analytisch en probleemoplossend vermogen
– Goed functioneren zowel zelfstandig als in een team
– Flexibiliteit om snel te kunnen schakelen en te anticiperen op klantvragen
– Goede plannings- en organisatievaardigheden

Arbeidsvoorwaarden

– Mogelijkheid tot thuiswerken en werken vanaf kantoor
– Laptop van de zaak
– 8% vakantiegeld
– Reiskostenvergoeding
– Pensioenregeling
– Ruime opleidingsmogelijkheden
– Vrijheid en verantwoordelijkheden
– Gratis lunch
– Doorgroeimogelijkheden
– Goede werksfeer met ruimte voor ontspanning

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Fout: Contact formulier niet gevonden.

  • Afgeronde MBO opleiding

  • Minimaal 2 tot 3 jaar ervaring binnen de ICT

  • Een geldig rijbewijs

Servicedeskmedewerker

Source is MK Digital

Vorig artikelECOFED uitgeroepen tot publieksfavoriet bij Computable Awards
Volgend artikelCase study: Manchester Airports Group using AWS to revamp its data strategy