Verizon werkt samen met Zoom om zakelijke communicatie van klanten wereldwijd te verbeteren

0
294

Verizon werkt samen met Zoom om zakelijke communicatie van klanten wereldwijd te verbeteren

Verizon Business Group bundelt de krachten met Zoom Video Communications (‘Zoom’) om zijn wereldwijde klanten een nieuwe Unified Communications-oplossing te bieden. Deze oplossing heeft als doel om de onderlinge samenwerking tussen organisaties te verbeteren. Zooms Unified Communications-platform, die de nadruk legt op video, is nu beschikbaar als cloud-dienst voor alle zakelijke klanten van Verizon. Daarmee is het de nieuwste toevoeging aan Verizons zakelijke communicatieportfolio.

Alle klanten van Verizon kunnen meer dan vijftig landen bereiken via Call-In Toll/Toll Free of Call-me nummers. Verder kunnen gebruikers kosteloos deelnemen aan Zoom-vergaderingen via een Verizon Wireless-telefoon of Verizon Voice-over-IP (VoIP). Daarnaast is het mogelijk om gratis gebruik te maken van het audiogedeelte van een Zoom-vergadering via Verizon VoIP. Aangezien Verizon de dienst beheert, kunnen klanten gebruikmaken van Zoom zonder dat ze zelf personeel of tijd moeten vrijmaken voor het beheer ervan. De experts van Verizon zijn ook beschikbaar voor training, gebruikersadoptie en technische ondersteuning.

“Wereldwijd raken bedrijven steeds afhankelijker van tools en oplossingen die flexibel, intuïtief en betrouwbaar zijn. Gebruiksgemak en prestaties zijn essentiële eigenschappen voor videosamenwerking. Het stimuleert de betrokkenheid van werknemers en zorgt voor een hogere productiviteit in de hele onderneming. Het is onze missie om elk bedrijf de oplossingen te bieden die bijdragen aan deze resultaten”, aldus Shawn Hakl, SVP Business Products bij Verizon. “Door Zoom toe te voegen aan ons portfolio van samenwerkingspartners hebben onze zakelijke klanten toegang tot technologie die zowel gebruiksgemak als prestaties levert.”

“Deze overeenkomst met Verizon kenmerkt onze strategie om samen te werken met ‘s werelds beste dienstverleners om het bereik van Zoom over de hele wereld te vergroten. Het zal Verizons klanten – van het mkb tot grote organisaties – in staat stellen om te profiteren van ons betrouwbare en innovatieve videocommunicatieplatform op Verizons hoogwaardige netwerk”, aldus Eric S. Yuan, chief executive officer van Zoom.

“Wij geven bedrijven en organisaties die zoeken naar cloud-gebaseerde samenwerking met een nadruk op video het advies om deze oplossing op hun shortlist te plaatsen”, aldus Amy Lind, Research Manager bij IDC Communications Services and UC&C practice. “Verizons gesprekskwaliteit en ondersteuning bij onboarding bieden extra robuustheid voor Zooms technologie.”

Deze nieuwe Verizon/Zoom-oplossing is momenteel wereldwijd beschikbaar.

Source link

Vorig artikelHoe houd je cybercriminelen buiten de deur?
Volgend artikelWilfried Dudink benoemd tot managing director van de Content Delivery Network (CDN)-divisie van Leaseweb