Billing & Collections Manager

0
423

Wij bieden jou een unieke kans om als Billing & Collections Manager aan de slag te gaan. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een juiste en tijdige facturatie aan onze klanten en houd je scherp in de gaten dat de facturen tijdig worden betaald. Weet jij het overzicht te bewaren in ons klantproces en spreekt het jou aan om samen te werken in een betrokken team dat de klant op nummer 1 heeft staan? Dan ben jij wat we zoeken in ons Finance team. Dit team is verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie. Als onderdeel van het Finance team ben je verantwoordelijk voor alle voorkomende werkzaamheden die vallen onder debiteurenbeheer. Je werkt nauw samen met het Serviceteam en je hebt ook veel contact met collega’s van Sales, Operations en IT.

Wie ben jij?

  • Je hebt HBO- of WO-werk- en denkniveau;
  • Je kennis van MS Office (met name Excel) is uitstekend;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • Je werkt graag samen met collega’s van diverse afdelingen;
  • Je vindt het leuk om contact te hebben met onze klanten en verleent graag goede en vriendelijke service;
  • Jij wordt blij van het oplossen van complexe vraagstukken en je denkt graag mee over het verbeteren van processen om alles nog efficiënter in te richten;
  • Je hebt een liefde voor automatisering; alles wat 2x moet, probeer je te automatiseren;
  • Je bent flexibel en succesvol in een veranderende omgeving en je toont veel initiatief;
  • Je werkt zelfstandig en gestructureerd.

Wat ga je doen?

  • Zorgdragen voor een juiste, tijdige en volledige verkoopfacturatie;
  • Het monitoren van tijdige betalingen en het bewaken van achterstanden;
  • Betalingsherinneringen versturen;
  • Financiële disputen tijdig afhandelen;
  • Contact onderhouden met het incassobureau;
  • Openstaande posten en ouderdomsanalyses rapporteren;
  • Het ad-hoc rapporteren van facturatie-overzichten op klantniveau;
  • Debiteurensituaties analyseren en oplossingen aanbieden;
  • Je beheert de debiteurenportefeuille en je biedt ondersteuning bij de invoer van nieuwe klanten en het doen van creditchecks;
  • Klantfacturatieprocessen optimaliseren en je ondersteunt bij het ontwikkelen en testen van nieuwe tools.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een flexibele, informele werksfeer;
  • Een salaris dat past bij jouw opleiding en ervaring;
  • Collectieve pensioenregeling;
  • Woon- werkverkeer vergoeding: 19ct per km (max € 350,-) of volledige OV-vergoeding;
  • 25 vakantiedagen per jaar.
  • Voldoende opleidings- en persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Q-event: elk kwartaal een bedrijfsupdate met aansluitend een verzorgde catering.

Werken bij ons

We opereren in het hart van de metropoolregio Amsterdam, maar ook in Rotterdam, Delft, Almere, Nieuwegein, Groningen en Eindhoven. We zijn dus altijd in de buurt en kennen de identiteit van de regio. Dat vinden we belangrijk, want we willen dichtbij staan.

Wij geloven dat ons succes afhangt van de daadkracht van onze mensen. Zij zijn van onschatbare waarde. Zonder hen hebben wij geen bedrijf. We investeren daarom volop in onze mensen zodat iedereen het beste uit zichzelf kan halen.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Judy Iping via de groene knop onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Judy terecht via judy@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten!

Source link

Vorig artikelNieuws – Onderzoek SIDN: mkb vertrouwt te veel op IT-leverancier voor cybersecurity
Volgend artikelSIDN Labs – SIDN Labs werkt mee aan 2 cybersecurityprojecten van NWO