AFIBER ondersteunt uw continuiteit 24×7

0
147
AFIBER ondersteunt uw continuiteit 24×7

Als operator van glasvezelnetwerken en telecommunicatie-infrastructuur neemt AFIBER de verantwoordelijkheid om onze klanten de beste ondersteuning te bieden tijdens de volgende stadia van de virusuitbraak. We willen onder alle omstandigheden 100% leveren en anticiperen op veranderende interne of externe dynamiek.

AFIBER heeft gerichte maatregelen genomen om een ??regelmatige bedrijfsvoering te garanderen met voldoende netwerkcapaciteit om de prestaties en beschikbaarheid van uw netwerk, bedrijfs- en cloudapplicaties, videoconferenties, back-up, opslag, VPN en desktopservices op afstand te verbeteren. We verwachten een toenemende vraag en we begrijpen het belang van een tijdige implementatie hiervan. AFIBER volgt de richtlijnen van de WHO en het RIVM bij de uitvoering van onze processen en hebben aanvullende maatregelen genomen om een ??regelmatige bedrijfsvoering onder zware omstandigheden te garanderen.

Als tijdelijke maatregel ontvangen we geen bezoekers op onze kantoor- en datacenterlocaties, afspraken worden verplaatst naar telefoon- of videovergaderingen.

? Geautoriseerde klanten kunnen in datacenters en op klantlocaties te allen tijde onderhoud uitvoeren binnen onze SLA-specificaties. Controleer bij het plannen en uitvoeren van deze operaties de meest recente richtlijnen zoals vermeld door de Nederlandse autoriteiten.

AFIBER ondersteunt organisaties met dark fiber, wavelength, 1-100 Gbps EthernetWAVE of tijdelijke optische capaciteit tussen datacenters en kantoorlocaties. Neem vandaag nog contact op om vereisten en beschikbare configuraties te bespreken, bel +31 (0) 202250025 of sales@afiber.net

Source link

Vorig artikelKlant case – Bakker & Spees
Volgend artikelNieuws – SIDN zet zich in om mkb cyberweerbaar te maken