Voice Engineer

0
267

Functieomschrijving voor de Voice Engineer

Tevreden klanten, dat is wat wij nastreven, onze Voice Engineer vervult daar een enorm belangrijke rol in. Je bent verantwoordelijk voor het beheer en de ontwikkeling van ons telefonie platform en je bent degene die onze voice diensten zo inricht dat klanten tevreden zijn. Je bent ervaren in de wereld van telefonie en verbindingen en wil je de vrijheid om alles te doen om klanten te helpen en een hoogwaardige kwaliteit te realiseren? Lees dan verder.

Je wordt onderdeel van het team van engineers die onze klanten ondersteunen door ze samen met onze consultants te informeren over onze diensten, mee te denken in het ontwerp van diensten en oplossingen en ze op sleeptouw te nemen bij de uitrol van onze diensten. Je bent end-to-end betrokken bij het proces van advies tot en met oplevering en krijgt de verantwoordelijkheid om alles te doen om de klant blij te maken.

Naast de levering en ondersteuning van nieuwe klanten zorg voor de optimale prestaties van onze telefonie diensten op basis van ons eigen, wereldwijde telefonie platform en de Ring Central en Teams hosted oplossingen. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de uitbouw van het platform en het beheer van alle koppelingen en diensten.

Verder zorg je er samen met de projectmanagers en de service engineers voor dat alle klanten een optimale ervaring hebben met onze telefonie diensten. Je neemt het initiatief om verbeteringen voor klanten, je collega’s en jezelf door te voeren.

Over ons

Wij weten hoe we alle connectiviteit uitdagingen wereldwijd op een authentieke en persoonlijke manier kunnen oplossen, met behulp van de nieuwste technologische innovaties. Ons uiteindelijke doel is om connectiviteit flexibel en schaalbaar te maken door vandaag al de innovatie van morgen te leveren.

Voor ons is dit waar innovatie over gaat. Met ons credo “under promise and always over deliver” zijn wij de ultieme initiator van verandering. Door onafhankelijk en Carrier-Neutral te zijn, zijn wij niet gebonden door investeringen in netwerk of capaciteit. Dit betekent dat we ons kunnen concentreren op oplossingen met de ‘best-of-breed’ technologie die tegenwoordig beschikbaar is en die verder gaat dan het bereik van elk netwerk of elke carrier.

Wat bieden wij

Het belangrijkste wat wij bieden is medewerkerstevredenheid: we zijn er van overtuigd dat tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten. Onze e-NPS score is 58; dat is 4x hoger dan andere organisaties in de branche. Jouw toekomstige collega’s geven ons dan ook gemiddeld een 9!

Wat wij daarnaast bieden als werkgever:

  • Markt conform salaris op basis van kennis en ervaring
  • Gratis dagelijkse verse lunch en op vrijdag de beste hamburgers van de Green-Egg
  • Een kapper en stoelmassages op kantoor;
  • Flexibele werktijden en locatie en internetvergoeding voor thuis;
  • Laptop en telefoon naar keuze;
  • Product specifieke training, plus een persoonlijk opleidingsbudget;
  • Een jonge, ambitieuze omgeving waarin klanten en jouw ontwikkeling centraal staat;
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid;
  • Flexibele voorwaarden, zoals een prima pensioenplan aangevuld met extra verzekeringen;
  • Meerdere evenementen per jaar met het team;
  • Lekkere drankjes op kantoor en een fijn dakterras.

Functievereisten

Welke kennis en ervaring neem je mee?

  • Minimaal 5 jaar ervaring in de ontwikkeling, ondersteuning of het beheer van VoIP diensten;
  • Je bent analytisch, een kritische denker en hebt een proactieve instelling;
  • Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift
  • Je kan uitstekend communiceren en stuurt op samenwerking in het team;
  • Overzicht kunnen behouden en alle belangen van de verschillende partijen goed behartigen (zowel van leveranciers, eindklanten als eigen interne afdelingen);
  • Je bent verantwoordelijk en precies. Je streeft graag naar de perfecte beschikbaarheid van het platform en onze diensten

Technologie en ervaring

  • AudioCodes en/of Patton SBC
  • Microsoft Teams configuratie en beheer
  • Ervaring met SIP telefonie en configuratie
  • Bekend met hosted telefonie omgevingen
  • Cisco of Juniper netwerkbeheer

Meer informatie
Dutch language, spoken and written is must; if you don’t speak Dutch we cannot include you in the process for this vacancy.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Source link

Vorig artikelBehold, the Worm Blob and Its Computerized Twin
Volgend artikelTech firms launch digital identity scheme for real estate