Support engineer (Fulltime)

0
447

Wat doet de Linux support medewerker

Als Linux support medewerker beantwoordt je binnenkomende calls van klanten, zowel per telefoon als mail of ticket. Jij bent het eerste aanspreekpunt van de klant!

Bedrijfsprofiel

Het is prettig samenwerken met een organisatie die je begrijpt. Een partner die weet met welke uitdagingen je worstelt, die op de hoogte is van de ontwikkelingen in de sector, die weet wat er leeft bij de medewerkers en de cultuur begrijpt. Wij adviseren en helpen bedrijven en instellingen bij het realiseren van de bedrijfsdoelstellingen door ICT optimaal en veilig af te stemmen op de bedrijfsprocessen. Door de inzet van betrouwbare innovaties, binnen een duurzame infrastructuur, voorzien wij onze klanten van zorgeloze oplossingen op het hoogst haalbare niveau. We stellen hierbij altijd stabiliteit, betrouwbaarheid en persoonlijke service centraal.

Bedrijfscultuur

We zijn een organisatie die relaties met elkaar en met anderen wil verbinden (letterlijk via het internet en figuurlijk via haar netwerk). We willen organisaties helpen groeien door een duurzaam netwerk op te bouwen. Samen met relaties persoonlijke ontwikkeling en organisatorische groei realiseren. Onze bedrijfscultuur kenmerkt zich door openheid, vertrouwen, transparantie en betrokkenheid.

Functieomschrijving

Als Linux support medewerker beantwoordt je binnenkomende calls van klanten, zowel per telefoon als mail of ticket. Je lost mailproblemen op, lokaliseert problemen binnen bijv. DNS, adviseert klanten, beheert SSL certificaten, voert upgrades door en beheert domeinregistraties. Kortom; jij bent het eerste aanspreekpunt van de klant.

Wie zoeken wij?

  • MBO werk- en denkniveau met een IT achtergrond.
  • Je kunt je vloeiend uitdrukken in het Nederlands, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je kunt je voldoende uitdrukken in het Engels, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Kennis en ervaring met DirectAdmin, DNS, SSL is een pré.
  • Goede communicatieve vaardigheden en gevoel hebben voor service en klantgericht werken.
  • Ervaring in Linux is een pré.
  • Flinke dosis humor is een pre.
  • Je woont op berijdbare afstand in of rond Ede.
  • Je bent bereid om storingsdiensten te draaien.

Ons aanbod

  • Goede arbeidsvoorwaarden.
  • Goed marktconform salaris en reiskosten vergoeding.
  • Telefoon & laptop van de zaak.
  • Informele, jonge en vrije werkomgeving in een sterk groeiende organisatie waarin jij je volledig kunt ontplooien.
  • Hecht team met op z’n plaats en buiten kantooruren momenten van ontspanning.
  • Iedere vrijdagmiddag lunch & vrijdagmiddagborrel.

Bij ons werken

We bieden een uitdagende job bij een bedrijf met een informele, prettige werksfeer, waarbij je voldoende ruimte krijgt om je opgedane kennis in de praktijk te brengen en je talenten verder te ontwikkelen. Persoonlijke ontwikkeling en professionele groei staan hoog in het vaandel.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via de groene knop onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten!

Source link

Vorig artikelAccountmanager Inside Sales
Volgend artikelData Center Technician