Marketing Campagne & Event Manager

0
247

We zoeken een (Online) B2B Marketing Topper met 3-5 jaar ervaring!

We hebben een rijke historie; het bedrijf is opgericht in 1976, is enkele jaren geleden onderdeel geworden van een internationale groep, heeft 250 medewerkers en maakt op dit moment een snelle ontwikkeling en groei door, van het leveren van oplossingen naar complete diensten. Daarnaast is ook het portfolio – mede door diverse overnames – sterk verbreed, met niet alleen focus op netwerken, maar ook op Cyber Security en Cloud.

Groot geworden met de gedachte ‘een goed bedrijf verkoopt zichzelf’ en nu in een positie waarin Communicatie & (Online) Marketing steeds meer een centraal en integraal onderdeel uitmaken van de organisatie. Gericht op de groei van ons klantenbestand en het herpositioneren van onze organisatie als dienstverlener met een compleet IT-infrastructuur portfolio. Met als voordeel dat er nog veel pionierswerk te verrichten is op Marketing- & Communicatie-vlak!

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een enthousiaste (Online) Marketing Topper. Een ‘native’ digital marketing expert, met enkele jaren ervaring in B2B marketing, affiniteit met nieuwe technologieën & ICT en die mee wil bouwen aan onze verdere ontwikkeling.

Een Marketing Campagne & Event Manager die de ‘customer journey’ weet te vertalen naar de juiste marketing campagnes, bestaand uit online & offline activiteiten, inclusief de juiste content en virtuele, hybride en/of live events.

Een gedreven en zelfsturende marketing expert, die prioriteiten kan stellen en goed kan plannen, met gevoel voor online & social media (LinkedIn, Twitter, Facebook etc), het creëren van wervende content en een hart voor het organiseren van events.

Daarnaast een teamspeler die in de uitvoering van deze marketingactiviteiten nauw samenwerkt met marketing- & salescollega’s, technische experts en leveranciers.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Ondersteunen bij het opstellen en de uitvoering van een Communicatie- & Marketing jaarplan;
  • Ondersteunen bij het communicatie- & marketing proces;
  • Het onderhouden van relaties met externe partijen (PR, Communicatie, Online Marketing en Event Management bureaus, technologiepartners);
  • Het helpen opstellen van KPI’s en het opzetten en bijhouden van een dashboard om lopende activiteiten & resultaten inzichtelijk te maken;
  • Ondersteunen van Product Management bij de ontwikkeling en presentatie van diensten (in de vorm van templates en presentaties in verschillende formaten (website, ppt, flyers);
  • Het onderhouden van de Social Media kanalen van;
  • Het onderhouden van onze website;
  • Het optimaliseren van de beschikbare communicatie- & marketingkanalen;
  • Samenwerken met sales om het plan, de content en de performance inzichtelijk te maken;
  • Het organiseren van interne en externe events om de zichtbaarheid te helpen vergroten;
  • Bijdragen aan het genereren van leads bij de beoogde doelgroepen en in het kader van specifieke diensten.

Je werkt hierbij nauw samen met de Communicatie & Marketing Lead en maakt deel uit van het Sales- en Marketingteam.

Kennis en vaardigheden

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Enkele jaren werkervaring in B2B marketing;
  • Passie voor communicatie & marketing;
  • Affiniteit met nieuwe technologieën & ICT;
  • Positieve energie en bevlogenheid;
  • Groot organiserend vermogen, ervaring met het organiseren van events;
  • Goede teamspeler & relatiemanager;
  • Kennis van effectief Social Media gebruik;
  • De skills om mensen in de organisatie te verenigen rondom bepaalde communicatie- en marketinginitiatieven;
  • Inzicht in het gehele portfolio minimaal op conceptueel niveau;
  • Goede beheersing van de Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat bieden wij jou?

  • Een boeiende en afwisselende functie in een inspirerende en gezellige werkomgeving;
  • Een uitgelezen kans om jezelf te ontwikkelen in een dynamische omgeving waar je een belangrijke spil bent in het succes van de organisatie;
  • Een enthousiast team van collega’s (ook vanuit de andere landen waar we actief is) met veel kennis en ervaring;
  • Thuiswerkregeling bestaande uit een mooie regeling die voorziet in meubilair en ICT toebehoren voor de Thuiswerkplek als ook een vergoeding van gemaakte kosten in verband met het thuiswerken;
  • Persoonlijke ontwikkeling door onze in- en externe opleidingsmogelijkheden;
  • Lunchvoorzieningen op de zaak;
  • Gratis fitness op de zaak;
  • Sportieve en sociale evenementen samen met je collega’s;
  • Een stabiele werkomgeving, een goed salarispakket en uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Je sollicitatie, bestaande uit een motivatie en CV, kun je sturen naar Mark Karsch via het formulier onderaan deze pagina. Ook voor vragen over de functie kun je bij Mark terecht via mark@mkdigital.nl.

Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel, maar voldoe jij nou nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben jij ervan overtuigd dat wij voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten.

Source link

Vorig artikelAmazon to create 1,500 UK apprenticeships in 2022
Volgend artikelIT Infrastructure Specialist / VMware Specialist